۰
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

حمایت از تولیدات ملی در حد شعار

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷
حمایت از تولیدات ملی در حد شعار
به گزارش خبرگزاری عصر تعادل به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس، هادی شوشتری با بیان اینکه مهم‌ترین عامل در جهت رونق تولیدات داخلی مبارزه اساسی با قاچاق کالا و ممانعت از واردات بی‌رویه کالاهای خارجی است، اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی یکی از رسالت‌های مهم دولت و مسئولان اجرایی کشور است که در این زمینه اقدامات مؤثری انجام نشده است.
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر خرید کالای داخلی توسط مردم و تلاش مسئولان در جهت پویایی تولیدات ملی افزود: توسعه صنعتی و اقتصادی، حمایت از تولید داخلی و مصرف کالاهای ایرانی ازجمله اولویت‌هایی است که مقام معظم رهبری بارها نسبت به آن تأکید داشته‌اند؛ لذا یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت و پشتیبانی دولت از تولیدکنندگان ایرانی است که باید به‌طور جدی در این زمینه تلاش کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های قوچان و فاروج در مجلس تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی، عدم نقدینگی و کمبود سرمایه در گردش را بزرگ‌ترین مشکلات پیش روی اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: موانع و مشکلات مالیاتی و عدم پرداخت یارانه‌های حمایتی عمده‌ترین دغدغه‌های تولیدکنندگان است که باید برای رفع این موانع کار شود، حمایت از کار و کارگر در حد شعار است که اگر به همین روال پیش برویم شاهد رکود و ضعف اقتصادی شدیدتری در جامعه خواهیم بود.
کد مطلب : ۱۳۷۴۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.