۰
عصر تعادل:

سعید عصمتی به شکایت مادر یکی از شهدای مدافع حرم از لیلا حاتمی واکنش نشان داد.

خانواده محترم شهدا آیا به بنیاد شهید که بودجه اش از بانک دی و سازمان اقتصادی کوثر تامین می شود اعتراضی ندارند؟
تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵
سعید عصمتی به شکایت مادر یکی از شهدای مدافع حرم  از لیلا حاتمی واکنش نشان داد.
همان طور که می دانید چندی پیش خانم لیلا حاتمی در نشست خبری فیلم خوک در جشنواره برلین به حوادث اخیر خیابان پاسداران واکنش نشان داد و باعث شد یکی از مادران شهدای مدافع حرم با انتشار فیلمی از خانم حاتمی شکایت کنند و بعد از آن خانم تهمینه میلانی به  رفتار مادر شهید مدافع حرم اعتراض کرد،نظر شما در این رابطه چیست؟

-به نظرمن شهید مدافع حرم شهید وطن و دین و نظام است،باید همه این هارا با هم دید.
شهید نماد و مظهر ظلم ستیزی ست و اساسا اسلام دین آزادی خواه و ظلم ستیزی می باشد،پس باید در هرجا و هر زمان نسبت به ظلم اعتراض داشت،مانند امام حسین(ع) که علیه ظلم و ستم به تنهایی بپا خواست.
همان طور که ما از اعتراض مردم بحرین علیه حاکمیت ظالم خود حمایت میکنیم باید از اعتراض بحق مردم کشورمان نیز حمایت کنیم،نمی شود مردم بحرین را آزادی خواه بنامیم اما مردم خود را اغتشاش گر و دشمن.
مقام معظم رهبری و حضرت امام فرمودند که ما خادم مردم هستیم پس اگر با این نگاه موافق هستیم نباید با مردم با بی احترامی برخورد کنیم.ما اگر با بدخواه و دشمن خارجی میجنگیم باید با بدخواه و دشمن داخلی هم بجنگیم.چون اساسا دشمن و بدخواه داخلی،عدالت نظام و بالاتر از نظام عدالت اسلام را نشانه گرفته است.
خانواده محترم شهدا اگر به صحبت های خانم حاتمی یا میلانی معترض هستند،دلیلش آن است که احساس میکننددر حق شهید بزرگوارشان ظلم شده است، اما آیا به ظلمی که به مردم کوهبنان کرمان و سرپل ذهاب کرمانشاه می شود اعتراضی ندارند؟آیا به حقوق های نجومی و مدیران بی کفایت اعتراضی ندارند؟ مهم تر از همه به بنیاد شهید که تمام اعتباراتش از بانک دی و سازمان اقتصادی کوثر تامین می شود اعتراضی ندارند؟آیا به سودی بانکی که به حکم کلیه مراجع عظام شبه دار است اعتراضی ندارند؟.
شهید برای مقدس ترین ارزش های الهی جان خود را فدا کرده است،پس خانواده این بزرگواران باید از پاک ترین و سالم ترین پول های بیت المال امرار معاش کنند،نه با پول شبه دار و ربوی بانک دی و نه با پول حاصل از رانت خواری سازمان اقتصادی کوثر.
من به خانواده محترم شهدا توصیه میکنم برای احقاق حق خون شهید خود در برابر ظلم در هرجا و هرزمان بایستند.
 
کد مطلب : ۱۳۷۵۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.