۰

فردا، آخرین مهلت ثبت نام آزمون سراسری سال 97

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
فردا، آخرین مهلت ثبت نام آزمون سراسری سال 97
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده داوطلبانی که تا کنون موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال 97 کلیه دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه غیر انتفاعی، نوبت دوم، پردیس‌های خود گردان، دانشگاه فرهنگیان و رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد نشده‌اند تا پایان فردا، چهارشنبه 16 اسفند فرصت دارند که با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
به دلیل حجم بالای درخواست افرادی که موفق به ثبت نام نشده بودند،  ثبت نام برای شرکت در آزمون  سراسری از روز یکشنبه 13 اسفند ماه 96  تا 16 اسفند ماه 96  تمدید شده بود.
ثبت نام بیش از 12 هزار نفر در آزمون سراسری سال 97
وی ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 12 هزار 455 داوطلب در مرحله مهلت مجدد در آزمون سراسری سال 97 ثبت نام کرده‌اند.
مشاور سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 97 به صورت اینترنتی و با خرید کارت اعتباری از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود.
توکلی یادآور شد: در این مهلت تعیین شده داوطلبانی که قبلا در آزمون سراسری سال 97 ثبت نام کرده‌اند می‌توانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.
کد مطلب : ۱۳۷۵۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.