۰

نمی‌پذیریم نیمی از وقت سازمان ملل صرف انتقاد از اسرائیل شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵
نمی‌پذیریم نیمی از وقت سازمان ملل صرف انتقاد از اسرائیل شود
به گزارش خبرگزارری عصر تعادل به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل در سخنرانی خود در نشست سالانه لابی صهیونیستی آیپک با انتقاد از شیوه رفتار سازمان ملل با رژیم صهیونیستی گفت: ما نمی‌پذیریم که سازمان ملل نیمی از وقت خود را صرف انتقاد از اسرائیل کند.
وی ادامه داد: من افتخار می‌کنم که بگویم ما همیشه در صف دوستانمان و اسرائیل قرار داریم.
نیکی هیلی در بخش دیگری از سخنانش مدعی شد: آمریکا اورشلیم (قدس) را پایتخت اسرائیل قرار نداده است. آنچه رئیس جمهور ترامپ انجام داد این بود که با اعتبار قابل توجه خود واقعیتی را تایید کرد که روسای جمهور پیشین آمریکا مدت‌ها پیش از تایید آن طفره می‌رفتند. اورشلیم پایتخت اسرائیل است. این یک واقعیت است (!).
وی با بیان اینکه در نهاد‌های سازمان ملل متحد از جمله یونسکو به اسرائیل توهین می‌شود، گفت: مواضع ضد اسرائیلی سازمان ملل موجب نابودی صلح در منطقه شد(!).
هیلی اضافه کرد: ما با اقدامات ضد اسرائیلی سازمان ملل مقابله کردیم. سازمان ملل هر ساله جلسه‌هایی برای بررسی اوضاع منطقه خاورمیانه ترتیب می‌داد و در این جلسه‌ها مساله اسرائیل مورد توجه قرار می‌گرفت و این امر برای من ناگوار بود، من در جلسه نخست شرکت کردم و به صورت علنی گفتم اگر ما می‌خواهیم از امنیت خاورمیانه سخن بگوییم باید به مساله ایران، سوریه، حزب‌الله، حماس، داعش یا یمن بپردازیم.»
نماینده آمریکا در سازمان ملل در پایان مدعی شد: «در منطقه خاورمیانه مشکلات بسیاری وجود دارد ولی اسرائیل هیچ ارتباطی به این مشکلات ندارد(!)».
کد مطلب : ۱۳۷۵۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.