۰

سناتور آمریکایی: ایران پیروز می‌شود و ما شکست می‌خوریم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹
سناتور آمریکایی: ایران پیروز می‌شود و ما شکست می‌خوریم
به گزارش عصر تعادل به نقل از بریتبارت‌نیوز، سناتور لیندسی گراهام، طی مصاحبه‌ای با شبکه سی‌بی‌اس درباره وقوع جنگ بین اسرائیل و حزب الله هشدار داد.

گراهام گفت: «ما در شُرُف وقوع جنگ بین اسرائیل و حزب الله و جنوب لبنان هستیم. ایران در حال پیروز شدن است و ما در حال باختن هستیم. من به اسرائیل و اردن رفتم، پادشاه اردن تحت محاصره است؛ زیرا ما هیچگونه سیاستی در قبال دسترسی ایران و روسیه نداریم.»

گراهام ضمن متهم ساختن حزب الله به ساخت تسلیحات نقطه‌زن، افزود: «من به جای پیش بردن فرآیند صلح، بر مهار ایران تمرکز خواهم کرد. اگر ما راهبردی علیه ایران ارائه نکنیم، باعث خواهیم شد که اسرائیل بسیار زودتر وارد جنگ با عناصر حزب الله در جنوب لبنان شود.»

وی ادامه داد: «ما برای مهار ایران راهبردی نداریم. آن‌ها (ایرانیان) در شُرُف تسلط بر دمشق هستند... . اکنون ایران در حال سیطره بر خاورمیانه است. عناصر حزب الله که ایران به آن‌ها تجیهزات می‌دهد، بیش از ۱۰۰ هزار موشک دارند که اسرائیل را نشانه رفته‌اند. اگر ما ایران را اخراج نکنیم ... این جنگ (سوریه) هرگز به پایان نخواهد رسید.»

گراهام چند روز پیش هم پس از بازگشت از اسرائیل، اتهامات مشابهی علیه ایران و حزب الله مطرح کرده بود. او در این مصاحبه سیاست آمریکا در سوریه را یک «آشفتگی تمام‌عیار» دانست و مدعی شد که آمریکا برای مهار ایران و روسیه در سوریه برنامه‌ای ندارد.
کد مطلب : ۱۳۷۵۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.