۰

بازداشت ۱۴۵ نفر به دلیل کشف مشروبات الکلی در دزفول

تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹
بازداشت ۱۴۵ نفر به دلیل کشف مشروبات الکلی در دزفول
سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده روز جمعه با اشاره به دستگیری 145 نفر در این رابطه و تحویل آنها به مرجع قضایی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت و آرامش بهاری نوروز 1397 تورهای ایست و بازرسی بسیج موفق به کشف این مقدار مشروبات الکلی شدند.
او با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز با ورود افراد غیربومی هنجارشکن شاهد ناهنجاری های زیادی در برخی اماکن تفریحی دزفول بودیم افزود:همچنین مقدار 500 گرم انواع مواد مخدر ، بیش از 100 قبضه سلاح سرد و 2 قبضه سلاح گرم نیز در این مدت کشف شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول همچنین با اشاره به اجرای طرح گشت محله محور بسیج از دستگیری 2 سارق کابل برق فشار قوی و کشف 300 متر کابل ، کشف تعدادی موتورسیکلت و گوسفند سرقتی همچنین کشف و توقیف یک محموله از گیاهان ممنوعه به وزن 2.5 تن خبر داد.
سرهنگ سعادت زاده به عملکرد تاثیرگذار نیروی مقاومت بسیج در خصوص پیشگیری از سرقت اشاره کرد و بیان داشت:در جریان درگیری نیروهای بسیج با سارقان منازل مسکونی در دزفول 2 نفر از بسیجیان با ضربات چاقو از سوی سارقان مصدوم شدند.
او گفت: در راستای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و برقراری امنیت روانی و اجتماعی در سطح تفرجگاه های دزفول نیز با برقراری گشت ضابطین قضایی آمران به معروف و ناهیان از منکر بسیج به بیش از 22 هزار و 500 نفر تذکر لسانی داده شد و تعدادی از هنجارشکنان با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و تحویل نیروی انتظامی شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: این نیرو برای تامین امنیت پایدار در شهرستان دزفول با تمام ظرفیت وارد عمل شده است.
کد مطلب : ۱۳۷۷۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.