۰

سی ان ان: مقامات اطلاعاتی آمریکا و کره شمالی مخفیانه دیدار کردند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱
سی ان ان: مقامات اطلاعاتی آمریکا و کره شمالی مخفیانه دیدار کردند
سی ان ان افزود این خبر را از چندین منبع دولت دونالد ترامپ بدست آورده است.
این رسانه آمریکایی در ادامه گزارش داد: واشنگتن این کانال ارتباطی مخفی را نشانه ای از جدی بودن طرف کره شمالی در دیدار با رئیس جمهوری آمریکا می بیند.
'الیزه لابوت' (Elise Labott)خبرنگار سی ان ان دراین باره گفت: 'مایک پمپئو' رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) مدت هاست به همراه تیمی از سیا از طریق کانال های اطلاعاتی با کره شمالی برای آماده کردن چنین نشستی در تلاش بوده و مقامات اطلاعاتی دو طرف بارها بایکدیگر گفت و گو و حتی در کشور ثالثی با تمرکز بر مکان ملاقات این دو، دیدار داشته اند.
سی ان ان در ادامه افزود: کره شمالی خواستار برگزاری این دیدار در 'پیونگ یانگ ' است اما مشخص نیست کاخ سفید تمایل به این مکان داشته باشد. ' اولان‌باتور ' پایتخت کشور مغولستان یکی از گزینه های احتمالی برای این دیدار است.
به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز 17 اسفند 1396 در گزارشی اعلام کرد: 'چونگ ایو یونگ' رئیس دفتر امنیت ملی کره جنوبی گفته است که به درخواست کره شمالی، «کیم جونگ اون» رهبر این کشور و «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا تا ماه مه (اردیبهشت 97) با یکدیگر دیدار می کنند.
یونگ افزود که کیم مشتاق بوده «در اسرع وقت» با ترامپ دیدار کند و این درخواست مورد موافقت رئیس جمهوری آمریکا قرار گرفته است.
به گفته این مقام کره جنوبی، رهبر کره شمالی با بیان اینکه «متعهد» به خلع سلاح اتمی است، همچنین وعده داد که آزمایش های هسته ای و موشکی را به طور کامل متوقف کند.
کد مطلب : ۱۳۷۸۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.