۰

جمله عجیب فرگوسن به کی روش درباره ایران

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۴
جمله عجیب فرگوسن به کی روش درباره ایران
کی روش در تازه ترین مصاحبه اش با یک رسانه پرتغالی، جمله ای عجیب از فرگوسن درباره فوتبال ایران مطرح کرده است که در این بخش مختصرشده مصاحبه می توانید بخوانید.
 
این همه سال فعالیت در ایران به نظر کمی عجیب می‌آید، در این باره یک توضیح قانع کننده بدهید.
به هر حال من فرصت مربیگری در اروپا را داشته‌ام و در این مدت پیشنهاداتی به من می‌رسید. واقعا پیشنهادات خوبی در اختیار داشتم، از آفریقای جنوبی بارها به من پیشنهاد همکاری شد، از تیم ملی الجزایر هم به سراغ من آمدند و با مدیر برنامه‌ها و خود من مذاکره کردند. شرایط خود را به رییس فدراسیون فوتبال ایران گفتم و آنها می دانستند که تصمیم گیری برای من سخت شده و کمی هم پای احساسات به میان آمده است. وقتی برای اولین بار در حال جدا شدن از اروپا بودم، حرف‌های فرگوسن به خوبی در یادم هست، او گفت آنجا چه کار می‌کنی؟ استعداد و توانایی خودت را از بین می بری و به هدر می‌دهی! به او گفتم که حضور در جام جهانی بسیار برایم اهمیت دارد و نمی‌توانم این فرصت را از دست بدهم. فرگوسن گفت که تو داری وقت و استعداد خود را در ایران به هدر می‌دهی ولی من ترجیح دادم در فوتبال ایران بمانم و به تلاش خود ادامه بدهم. از تاتنهام پیشنهاد رسمی دریافت کردم و پول خوبی هم به من می‌دادند اما آن را نیز رد کردم.
 
در همان زمان شما شانس پیوستن به فوتبال ژاپن یا حتی آمریکا را نیز داشتید اما عنوان می کنید که ایرانی‌ها خیلی به شما کمک کردند، یعنی هیچ مخالف یا دشمنی در فوتبال ایران ندارید؟
من اصولی دارم که همیشه برای پیاده کردن آن اصول اصرار می‌کنم، تحت هر شرایطی اجازه نمی دهم اصول مهم خودم زیر پا گذاشته شود، این اصول را به دیگران هم تحمیل می کنم تا مجموعه به هدفش برسد. برای آن که آن‌جا در ایران بخواهید موفق شوید باید قدرت مدیریت و ریاست داشته باشید. با این موضوع مشکل دارم که به من مسئولیت بدهند ولی بگویند که اختیاری برای تصمیم گیری نداری، این اجازه را به کسی نمی‌دهم که مرا در چنین شرایطی قرار بدهد.
 
جمله عجیب فرگوسن به کی روش درباره ایران
کد مطلب : ۱۳۷۸۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.