۱

سعید عصمتی:مدیران خاِئن کشور مردم را به بازی گرفته اند!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۴
سعید عصمتی:مدیران خاِئن کشور مردم را به بازی گرفته اند!
دیشب اسحاق جهانگیری به شکلی مصاحبه کرد که گویا قهرمان اقتصادی کشور شده و ژست انتخاباتی ۱۴۰۰ خود را تکمیل کرد.
جناب آقای جهانگیری! گویا شما و دیگر مردان اقتصادی دولت،۵۰ روز در خواب به سر برده بودید و حال به یکباره بیدار شده و اقدام کرده اید ، آقای جهانگیری! حال که دولت نهایت سو استفاده از فضای موجود را انجام داده و  تمام نقدینگی مردم کشور را به غارت برده ، با اعلان قیمت ارز به صورت دستوری به۴۲۰۰ تومان ازسوی دولت نتیجه میگیریم که بالا رفتن قیمت هم دستوری بوده و جهانگیری چرا ژست مدیریت کشور به خود گرفته ؟ این همه آسیب روحی و مالی که به مردم وارد کردید جبران می شود ؟ اوف بر شما مدیران خائن که مردم را به بازی گرفته اید.
تا دیروز که مقصر دولت پادگانی بود،چه طور به یکباره دولت تدبیر توانست تصمیم بگیرد و دست به اقدام بزند و به یکباره بدون مصوبه مجلس قیمت دلار را در بودجه سال ۹۷ هزار تومان گران تر بکند. وحال مثل یک شوالیه وارد میدان شده وخود را پیروز این نبرد قلمداد میکند.
من لقب دن کیشوت را به حسن روحانی اعطا میکنم. بنده به خدا پناه برده و دعا می کنم خداوند مهربان کمک به مردم ایران زمین کرده که هر چه زود تر از این شرایط نا عادلانه و سخیف نجات پیدا کرده و تدبیر و عقلانیت و اراده جهت تعیین سرنوشت آینده خود به مردم ایران عنایت کند .امین
کد مطلب : ۱۳۷۸۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.