۰

انتقاد تند بازیگر سرشناس از برخی فیلم‌های مبتذل سینما

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶
انتقاد تند بازیگر سرشناس از برخی فیلم‌های مبتذل سینما
محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر کار خاصی ندارم و بازی در هیچ کاری را نپذیرفته ام. "سر دلبران" آخرین اثری بوده که در آن به ایفای نقش پرداختم که ماه رمضان امسال از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.
بازیگر فیلم "رفقای خوب" درباره کم کاری خود در عرصه سینما ادامه داد: متاسفانه در سینما پیشنهاد خوب وجود ندارد که بخواهم در آن بازی کنم. آخرین بار در فیلم سینمایی "امپراطور جهنم" به ایفای نقش پرداختم و بعد از آن ترجیح دادم در آثار سطحی حال حاضر سینمای ایران بازی نکنم.
وی در همین راستا ادامه داد: دلیل کم کاری من در سینما انتخاب های خودم است و اگر نه پیشنهاد که زیاد است اما اگر ده فیلم به من پیشنهاد دهند به زور می توانم بازی در یکی از آنها را قبول کنم. من عادت کردم که گزیده کار باشم و بیکار ماندن را به بازی در هر فیلمی ترجیح می دهم.
بازیگر سریال "خوش رکاب" با اشاره به غیبت طولانی مدت خود در سینما اضافه کرد: یک روز یکی از مسئولین فرهنگی به من گفت حیف است که بیکار بمانی و من به اون گفتم شما خوب تصویب کنید تا من هم بیکار نباشم. شما نگران بیکاری من نباشید بلکه به تولیدات نظارت داشته باشید.
وی وضعیت سینما را ناگوار خواند و افزود: من زیاد به سینما نمی روم و تنها فیلم هایی که سر و صدا می کنند را دنبال می کنم. متاسفانه برخی از فیلم های سینما به حدی مبتذل هستند که من اگر روزی یکی از آنها در پرونده کاری ام باشد از غصه دق می کنم.
بازیگر سریال "سه در چهار" درخصوص حضور بازیگران در آثار مبتذل سینما اضافه کرد: برخی بازیگرانی که در این فیلمهای مبتذل بازی می کنند می گویند اگر ما بازی نکنیم فرد دیگری بازی می کند و تن به هر چیزی می دهند اما من به هیچ عنوان این حرف آنها را قبول نمی کنم. برخی از بازیگران می گویند این آثار به بازیگر ربطی ندارد اما من می گویم اگر کار مبتذلی در سینما تولید می‌شود بازیگران آن اثر در تولید آن اثر مبتذل سهیم هستند زیرا اگر نروند آن کار تولید نمی شود.
وی با ابراز نامیدی از بهبود شرایط سینما تاکید کرد: من وقتی سینما را می ببینم از خودم می پرسم که چرا این آثار تا این حد پوچ و بی معنی هستند. به هر صورت متاسفانه وضعیت سینما همین است و نمی شود کاری کرد.
کاسبی با اشاره به هجمه های موجود در فضای مجازی خاطرنشان کرد: من از فضاهای مجازی و این هیاهوهای بی جای بازیگران متنفرم. متاسفانه در فضای مجازی به هر بازیگر پیشکسوتی و هر که می خواهند به راحتی توهین می کنند. از نظر من واکنش های افراد در فضای مجازی بچه بازی است و من هیچ وقت خودم را وارد این بازی های بچه گانه نمی کنم.
کد مطلب : ۱۳۷۹۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.