۲
سعیدعصمتی:

آیا نظام و جامعه ما آمادگی ظهور امام زمان(عج) را دارد؟

تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۷
آیا نظام  و جامعه ما آمادگی ظهور امام زمان(عج)  را دارد؟

هر سال این موقع با نزدیک شدن به ایام مبارک نیمه شعبان وجودم را یک غم و غصه میگیرد.
چراکه متاسفانه بعضی از مسئولین و مدیران کشور،از روی ریا و تزویر نسبت به میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ابراز خوشحالی و اشتیاق میکنند،چراکه هم من وهم مردم و هم خودشان به خوبی میدانند که دروغ میگوید.
انسان اگر از کسی که دارای شان و مرتبه بالای باشد،دعوت کند که به خانه ی او بیاید و مهمان او شود،این را باید خوب بداند که باید خانه را تمیز و مرتب و در ضمن وسایل پذیرایی را نیز فراهم کند. حال در جای که مهمان آنقدر اقا و بزرگوار هست که این دعوت قبول نکرده که میزبان شرمنده مهمان نشود .
آیا جامعه ی ما آمادگی ظهور آقا  را دارد؟ جامعه ای که به هیچ عنوان عدالت خواهی و اعتراض را برنمی تابد.جامعه ای که هر روزشاهد بی عدالتی ،نابسامانی،دزدی ،ظلم و دروغ درآن هستیم.من یقین دارم که اگر در چنین جامعه ای امام زمان ظهور کند مدیران و مدعیان امروز در مقابل حضرت میایستند.
چرا که اصولا این عزیزان شهوت حکومت و ریاست دارند و هیچ حقی را نمی شنوند و نمیفهمند.برداشت این دوستان از امامت و ظهور حضرت مهدی(عج) این است که ماموران الهی می آیند تا که حکومت بکنند و قدرت را در دست  بگیرند و خود نیز به این سیره جعلی عمل میکنند.
در صورتی که امامان و پیامبران همیشه از قدرت و حکومت دوری میکردند و به فکر احقاق حق دین خدا بودند.همان طور که رسول الله  و امیرالمومنین و امام هشتم ما شیعیان بدان عمل کردند.
از خداوند منان می خواهم مارا جزو دشمان حضرت مهدی قرار ندهد،
خود من شخصا از حضرت حق عاجزانه می خواهم اگر قرار است که یک روز در مقابل امام زمان  قرار بگیرم آن روز زنده نباشم و آن روز را نبینم و می خواهم دل های مارا برای ظهور امام زمان آماده کند
کد مطلب : ۱۳۸۱۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.