۰

قیمت دلار پرکشید/اعتراض نمایندگان به نوسانات ارزی

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۶
علیرضا سلیمی  نماینده مردم محلات در تذکری با انتقاد نسبت به نحوه خرید گندم از کشاورزان به موضوع نوسان های قیمت ارز اشاره کرد و گفت: قیمت دلار پرکشیده است و  هیچ کسی نمی خواهد در این رابطه پاسخ بدهد؛ اگر تصمیمی گرفته شده است اجرا نمی شود. 

او همچنین با بیان اینکه برخی جانبازان و تجار برای تامین ارز برای دارو و سفر مشکل دارند به مسئله گرانی قیمت گوشت اشاره کرد و گفت مردم به دلیل حفظ اصل نظام تحمل می کنند.

این نماینده مجلس اشاره ای هم به موضوع پیام رسان ها داشت و با انتقاد از اینکه چرا مسئولین از پشت تریبون با هم حرف می‌زنند گفت: اگر مسئولین تلفن یا آدرس یکدیگر را ندارند بیایند ما داریم و در اختیارشان قرار می دهیم تا با هم صحبت کنند؛ چرا از پشت تریبون با هم حرف می زنند. 

او در ادامه گفت: اصلا مسئولین بیایند ما اتاقی در مجلس در اختیارشان قرار می دهیم تا با یکدیگر گفت و گو کنند. 
انتقاد به قوه قضائیه برای موسسات مالی اعتباری 
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه نیز در تذکری با بیان اینکه وظایف قوه قضائیه در رسیدگی به تظلمات بوده است خطاب به رئیس مجلس  گفت: موضوع موسسات مالی همچنان حل نشده و ما شاهد آن هستیم که هنوز قوه قضائیه هیچ رسیدگی نکرده و در جریان هستید که هنوز مشکلات موسسات ادامه دارد.
او با اشاره به تجمعات روزهای گذشته مردم در این رابطه گفت: تجمعی روزهای گذشته انجام شد و هرچند هیچ فردی نرفتتا صحبت های آن را جمع بندی کند اما این ها مردمان ما هستند و اعتماد کردند لذا ما انتظارمان از سه قوه این است که تلاش بیشتری برای رفع مشکل انجام دهند.
حاجی دلیگانی با انتقاد از رئیس بانک مرکزی نیز گفت: در گزارش رئیس بانک مرکزی تناقض وجود دارد او در گزارشی که به مجلس داده است قوه قضائیه را زیر سوال برده و تناقضاتی که رئیس بانک مرکزی در گزارشاتی داده است و در گزارش او به قوه قضائیه  مجلس را زیر سوال برده است.
مسعود پزشکیان که در غیاب علی لاریجانی ریاست مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به حاجی دلیگانی گفت: قوه قضائیه لازم است هرچه سریعتر برای رفع این مشکل به موضوع ورود کند و البته مجلس  و دولت هم باید در این مسیر قدمم بردارند.
کد مطلب : ۱۳۸۳۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.