۰

انتقاد شدید کاپیتان پیشین تیم‌ملی از ابراهیم حاتمی‌کیا

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۰
محمد خاکپور ملی پوش سرشناس و کاپیتان پیشین و سرمربی اسبق تیم امید ایران و یکی از برترین های نسل 98 فوتبال ایران در یادداشتی که اختصاصی در اختیار خبرآنلاین قرار گرفته است ، با انتقاد شدید از رفتار گروه کمپین تبلیغاتی ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم به وقت شام پرداخته و گفته برای این رفتار دیگر نمی تواند باور کند این کارگردان سرشناس ، همان چهره مردمی همیشگی است. در نامه محمد خاکپور می خوانید:
جناب آقای حاتمی کیا
سلام
در افکار پریشان خود همیشه فکر می کردم شما از جنس مردم هستید! و هر کاری را به نرخ روز انجام نمی دهید. 
اما وقتی دیدم نان شب خود را به قیمت وحشت روحی همسران و خواهران ایران زمین و ایجاد هزاران لطمه و صدمه روحی به خردسالانی که برای تفریح و بازی به مراکز خرید آمده اند بدست می آورید و به هیچ وجه این ترس و وحشتی که قطعا سالیان دراز در ذهن این کودکان باقی خواهد ماند و مشکلات عدیده ای را برایشان ایجاد خواهد کرد برای شما مهم نیست! از خودم بدم آمد نه از شما! 
از خودم متنفر شدم نه از شما! به دلیل اینکه چگونه این همه سال شما را ایرانی و مردمی می پنداشتم.
کودکی که با دیدن حرکات وحشیانه عوامل شما شب به خواب نمی رود، دختر جوانی که به خاطر بی خردی  {تیم} شما و اندیشه پول پرست {کمپین تبلیغاتی } تان از وحشت چند روزی  غذا نمی خورد، فرزند من، خواهرمن و مادر من است اگر چه هیچ وقت آنها را ندیده باشم.
به همین دلیل این  {ایجاد وحشت در بین مردم برای فروش فیلم } شما را قابل بخشش نمی دانم.
جناب آقای حاتمی کیا به امید کمی تفکر
کد مطلب : ۱۳۸۳۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.