۰

شخصیت های عربی حاشیه خلیج فارس میهمان انتقال سفارت آمریکا به قدس

تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۸
«ایدی کوهن» شخصیت رسانه ای اسرائیلی اعلام کرد که چهره هایی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و کشورهای عربی دیگر در مراسم افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی مشارکت خواهند کرد.

این شخصیت رسانه ای اسرائیلی به نقل از یک منبع اسرائیلی بسیار معتبر اعلام کرده که فهرست میهمانان عرب و عرب حاشیه خلیج فارس و تصاویر آنها در این مراسم را منتشر خواهد کرد.

کوهن از اظهارات «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین در خصوص اینکه گفته بود «اسرائیل حق دارد از خود در برابر ایران دفاع کند» تمجید کرده است.

پیشتر  وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات وزیر خارجه بحرین که از حمله این رژیم به سوریه حمایت کرده بود، آن را «حمایت تاریخی» خواند.

به نظر می رسد کشورهای عربی تلاش می کنند که بهبود روابط خود با اسرائیل را به صورت علنی آشکار کنند پیشتر برخی منابع خبری از حضور سفرای عربستان سعودی و بحرین در مراسم سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی در قاهره خبر دادند.

این در حالی است که عربستان با صدور بیانیه ای به این خبر واکنش نشان داده و اعلام کرده که سفیر این کشور در این مراسم حضور نداشته است.
کد مطلب : ۱۳۸۴۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.