۰

میرزایی: از دل آتش‌زدن پرچم در مجلس، مسائلی همچون حمله به سفارت عربستان بیرون می‌آید

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱
جلال میرزایی گفت: ما در بهترین فرصت قرار داریم که مردم متوجه شوند دولت جمهوری اسلامی، مسئولان و حاکمیت برای برون‌رفت از بحران هسته‌ای، کوتاهی نکرده اند. بنابراین نباید اقدامی انجام دهیم که مردم فردا ما مسئولان را سرزنش کنند و فکر کنند که مقصر دولت ما بوده و کوتاهی دولت یا نظام باعث خروج امریکا از برجام شده است.
نماینده اصلاح‌طلب مردم ایلام در مجلس دهم تاکید کرد: هم‌اکنون توپ در زمین اروپا است و باید به نحوی رفتار کنیم که اگر اروپایی‌ها متعهد ماندند، مردم و افکار عمومی متوجه شوند که دولت و مسئولان کوتاهی نکرده‌اند و آن زمان است که می‌توانیم با انسجام و وحدت ملی این چالش بزرگ را پشت سر بگذاریم.
رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس در پاسخ به پرسشی درمورد کلید زدن طرح عدم کفایت حسن روحانی در مجلس گفت: هیچ بحثی در این رابطه نشده و به نظر می‌رسد کسانی که چنین مباحثی را مطرح می‌کنند، اطلاعی از فضای مجلس ندارند.
وی به عدم استقبال برخی مقامات مشهد در سفر اخیر رییس‌جمهوری به این شهر اشاره کرد و گفت: شاهد بودیم که به‌خاطر یک اختلاف‌نظر سیاسی درمورد تلگرام یا مباحث انتخاباتی که مربوط به ماه‌های گذشته است، آقای علم‌الهدی به استقبال روحانی نرفت و آقای رئیسی هم پیش از ورود رییس‌جمهور مشهد مقدس را ترک کرد. این جریان وحدت را به گونه‌ای تفسیر و تبیین می‌کند که همه مردم دقیقاً شبیه هم فکر کنند که امکان‌پذیر نیست؛ بلکه وحدت به معنای این است که کثرت را بپذیریم و به سمت وحدت برویم.
کد مطلب : ۱۳۸۵۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.