۰

برانکو: مجبور به بردن الجزیره هستیم/هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۳
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم‌ ‌فوتبال پرسپولیس ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با امارات در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت‌: فردا (دوشنبه) بازی دوم‌مان برابر الجزیره خواهد بود که این مانند نیمه دوم یک بازی برای ما می‌ماند. بازی فردا برای الجزیره بسیار مهم است، زیرا آن‌ها در لیگ خود نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.او ادامه‌ داد: نتیجه‌ خوب این بازی می‌تواند باخت‌های آن‌ها را جبران کند اما این دیدار برای ما نیز مهم است. ما هم می‌خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم. ما بازی رفت را ۳ بر ۲ باخته‌ایم اما به همه ثابت کرده‌ایم که تیم ضعیف‌تری نسبت به الجزیره نیستیم و می‌توانیم نتیجه‌ را جبران کنیم. امیدوارم با حمایت هواداران این بازی را ببریم. بازیکنانم شرایط خوبی دارند و امیدوارم این قضیه به ما کمک کند. تیم ما آماده است اما کمال کامیابی‌نیا متاسفانه نمی‌تواند به دلیل مصدومیت در بازی رفت در این دیدار به میدان رود.
سرمربی پرسپولیس درباره نقطه قوت تیم حریف، گفت‌: ما در بازی اول دیدیم که الجزیره خط حمله قوی دارد. شماره "۱۰" این تیم بازیکن بسیار خوبی است و در فصل قبل نتیجه‌ خوبی گرفته است. الجزیره فلسفه خوبی دارد که در بازی‌هایش از آن استفاده می‌کند. بازی فردا است و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. فلسفه ما بسیار آسان است و آن پیروزی در هر بازی است. برای ما فرقی نمی‌کند این بازی باشد یا هر رقابت دیگری تنها هدف ما برد خواهد بود. در لیگ قهرمانان آسیا ما تیم ضعیف نداریم و همه تیم‌ها سطح بالایی دارند، هر تیمی اشتباه مرتکب شود، تیم حریف از آن استفاده می‌کند و امکان دارد نتیجه‌ بازی تغییر کند.
او درباره بازگشت به ایران پس از تعطیلات و تمدید قرارداد با پرسپولیس، تصریح کرد: من هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و تمرکزم روی بازی فردا است.
وی درباره برتری فنی تیمش در دیدار رفت و شکست به دلیل اشتباه‌های فردی، گفت‌: الجزیره تیم بسیار خوبی است. آن‌ها در جام جهانی باشگاه‌ها نیز کیفیت خود را نشان دادند اما این دیدار یک بازی جدید است. ما در خانه بازی می‌کنیم و این احتمال وجود دارد که مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر به میدان رویم که از ما انتظار پیروزی و بازگشت دارند. ما مجبور به برد در این دیدار هستیم که امیدوارم تماشاگران در این قضیه ما را حمایت کنند و به عنوان یار دوازدهم در کنار ما باشند.
سرمربی کروات پرسپولیس درباره غیبت بازیکنان، گفت‌: کمال و ربیع‌خواه مصدوم هستند اما سایر بازیکنان‌مان در سلامت کامل به سر می‌برند. ما همیشه این توقع را داریم که ممکن است بازیکنان‌مان همیشه مصدوم باشند.
او در پایان گفت‌: امیدوارم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. همه از ما توقع پیروزی دارند اما الجزیره تیم ضعیفی نیست. امیدوارم فردا بازی جذابی را ببینیم که همراه با خوشحالی هواداران پرسپولیس باشد. سه تیم از ایران توانستند به این مرحله صعود کنند. امیدوارم ما جزو تیم‌های ایرانی باشیم که بتوانیم به مراحل بعد هم صعود کنیم.
 
کد مطلب : ۱۳۸۵۲۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.