۰

روحانی: فرصت اروپا برای اعلام مواضع درباره برجام کوتاه است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱
روحانی: فرصت اروپا برای اعلام مواضع درباره برجام کوتاه است
سه شنبه کاری حسن روحانی به دیدارهای دیپلماتیک با سفرای جدید 5 کشور گذشت. سفرای جدید کشورهای لبنان، نپال، اکردیته لتونی، اکردیته استونی و امروز با روحانی دیدار کردند و استوارنامه های خود را تقدیم رئیس جمهوری کشورمان کردند.
تاکید بر گسترش روابط اقتصادی ایران با این کشورها، همکاری بین بخش خصوصی ایران و کشورهای مذکور، خروج آمریکا از برجام و شرط ایران برای ماندگاری در توافق هسته ای از محورهای بحث شده در این دیدارها بود.
در جدول زیر اهم اظهارات مطرح شده در این دیدارها آمده است؛
اهم اظهارات رئیس جمهوری ایران اهم اظهارات سفرای جدید در ایران
روحانی: روابط ایران و لبنان در طول تاریخ عمیق ، دوستانه و صمیمانه بوده است. ایران از گسترش و تعمیق روابط در همه عرصه ها با لبنان استقبال می کند.
* جمهوری اسلامی ایران به حمایت های خود از دولت و ملت لبنان برای مقاومت در برابر گروه های تروریستی و اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.
* انتخابات اخیر در این کشور نشان دیگری از اداره لبنان براساس مردمسالاری و نظر مردم است. امیدواریم این انتخابات، وحدت در لبنان را بیش از پیش تقویت ، روند شکوفایی اقتصادی این کشور را فراهم و روابط تهران - بیروت را مستحکم تر سازد.
حسن عباس، سفیر جدید لبنان در تهران؛
لبنان مصمم اس
کد مطلب : ۱۳۸۵۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.