۰

احتمال دیدار ملی‌پوشان با حسن روحانی

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۹
وی ادامه داد:طی ماه های اخیر،در هر مقطع زمانی توفیقاتی در سطوح و قسمت های مختلف کسب شده است.در کنار این به بحث های کلانی نظیر موضوع حق پخش هم ورود جدی داشتیم و این موضوع در تعامل با صدا و سیما در حال رفع شدن است.
رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد:خوشحالم امروز فرصت حضور در استان سیستان و بلوچستان را پیدا کردم.اقدامات خوبی در هیات فوتبال استان صورت گرفته که یکی از مهم ترین آنها،رایگان بودن آموزش برای علاقمندان است.بی شک این روند ادامه پیدا می کند و امیدوارم استعدادهای این دیار در آینده شایستگی های خود را در عرصه ملی بیش از پیش به منصه ظهور رسانند.در حال حاضر ۳ ملی پوش در فوتبال ساحلی و دو داور در بالاترین سطوح از این استان هستند و معتقدم استعدادهای جدیدی هم در این راه معرفی خواهند شد. فوتسال در زابل شرایط خوبی دارد و فوتبال ساحلی هم در چابهار شایستگی هایش را مکررا نشان داده است.جدا از این،استان سیستان و بلوچستان در طرح جامع استعدادیابی فدراسیون فوتبال،نقش فعال و موثری ایفا می کند.در این میان،دکتر سیدالحسینی،رییس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان هم پیشنهاداتی پیرامون طرح استعدادیابی و مناطق کسوری ارائه کرد که این موضوع در نخستین جلسه کمیته فنی و توسعه فدراسیون مطرح خواهد شد. 
وی همچنین در پاسخ به خبرنگاران درباره برنامه های آتی تیم ملی بیان داشت: احتمالا ملاقاتی به زودی بین اعضای تیم ملی با ریاست محترم جمهوری و وزیر محترم ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.در این باره اطلاع رسانی های تکمیلی متعاقبا صورت می گیرد.
کد مطلب : ۱۳۸۵۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.