۰

رد مصوبه افزايش كرايه تاكسي

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۹
قانبیلی در گفتگو با خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر افزایش میانگین 12.5 درصدی کرایه تاکسی و اتوبوس مورد بررسی قرار گرفت و در کمیته انطباق، کل این مصوبه رد شد. 

وی با اشاره به اینکه ایرادات قانونی به مصوبه شورای شهر تهران وارد بود، گفت: به عنوان مثال در مصوبه اخیر شورا نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی را شناور کرده بودند و بعضی از خطوط 4 درصد تا 22 درصد افزایش نرخ داشتند. 

وی تأکید کرد: افزایش نرخ کرایه‌ها باید متناسب با رشد تورم باشد و هر چند درصد تورم داشته باشیم، باید نسبت به آن کرایه‌ها نیز افزایش یابد. 

عضو شورای استان تهران افزود: تبصره‌ای گذاشته بودند تا در ساعت پیک ترافیک 20 درصد کرایه‌ها افزایش یابد و در روز‌های برفی و بارانی نیز 20 درصد افزایش کرایه داشته باشیم که این موضوع خلاف قانون بوده است. 

قانبیلی خاطرنشان کرد: بنابراین تمام مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر افزایش کرایه‌های تاکسی و اتوبوس رد شد. 

عضو شورای استان تهران افزود: با توجه به بازگشت مصوبه شورای شهر تهران در خصوص افزایش کرایه‌های اتوبوس و تاکسی، بنابراین نرخ کرایه‌های این وسایل حمل و نقل عمومی قطعا تا نیمه خرداد افزایش نخواهد یافت.
کد مطلب : ۱۳۸۶۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.