گزارش فعالیت‌ها و پروژه‌های ایرانسل به مناسبت هفته ارتباطات تشریح شد؛ایرانسل، حامی فعالان اقتصاد دیجیتال است

26 ارديبهشت 1397 ساعت 17:36

این مراسم با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه، جمعی از مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای سندیکای صنعت مخابرات ایران، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره و بازیکنان باشگاه‌های ورزشی و مدیران برخی شرکت‌های همکار و استارت آپ‌ها برگزار شد.


در این نشست مدیرعامل ایرانسل، علیرضا قلمبردزفولی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اپراتور از صاحبان کسب و کارهای مختلفی که با همکاری ایرانسل فعالیت خود را آغاز یا گسترش داده‌اند خواست تا در خصوص فعالیت‌های انجام شده گزارش دهند.

مدیران و صاحبان برخی کسب و کارها که در اقدامات اخیر ایرانسل این اپراتور را همراهی کرده‌اند نظیرنمایندگان معاونت علمی ریاست جمهوری، دانشگاه تهران و ایرانسل در تفاهمنامه سه جانبه ایجاد مرکز شتابدهی شرکت‌های نوپا،  گروه اینترنت ایران، تیم‌های فوتبال  پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی، دانشگاه جندی شاپور، فعالان توسعه محتوای بومی و طرح تکاپو، فعالان حوزه اشتغال‌زایی و پوشش روستایی، مدیران و اعضای مدرسه اشتغال شریف، مدیران فعال در حوزه شهر هوشمند و مدیریت حمل و نقل،  طرح تجهیز مدارس و دوره‌های استعدادیابی ایرانسل - لالیگا درباره همکاری مجموعه‌های خود با ایرانسل توضیحاتی را به حاضران و جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه کردند.
همچنین در حاشیه این نشست نمایشگاهی با حضور برخی شرکت‌های ایرانی همکار ایرانسل نیز برگزار شد که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آن بازدید کرد. 
2هزار و 310 شهر و دهستان تحت پوشش  4G  ایرانسل
علیرضا قلمبردزفولی، مدیرعامل ایرانسل در خصوص گسترش شبکه پهن باند این اپراتور گفت: از زمان صدور پروانه نسل‌های 3، 4 و بالاتر در شهریورماه سال 1393 تا کنون ایرانسل 24.5 میلیون مشترک نسل 3 و 13 میلیون مشترک نسل 4 داشته است.
مدیرعامل ایرانسل ادامه داد: 3هزار و 105 شهر و دهستان زیر پوشش نسل 3 یا 3G و 2هزار و 310 شهر و دهستان زیر پوشش نسل 4 اینترنت همراه (4G) قرار گرفته‌اند که به ترتیب 31.5 میلیون گوشی تلفن همراه از نسل 3 در شبکه ایرانسل و 15.5 میلیون گوشی تلفن همراه از نسل 4 اینترنت همراه استفاده کرده‌اند.
دزفولی همچنین در خصوص پوشش شبکه نسل 4.5 همراه ایرانسل (4.5G) گفت تا امروز ایرانسل توانسته در 436 شهر این نسل از اینترنت همراه را ارائه دهد.
دزفولی در خصوص مشترکان نسل دو ایرانسل نیز گفت در این نسل ایرانسل پوشش 86 درصدی جمعیت را دارد و شبکه خود را در 3 هزار و 536 شهر و دهستان گسترش داده است. 48 میلیون نفر نیز از این نسل از خدمات ایرانسل استفاده می‌کنند.


کد مطلب: 138644

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/138644/گزارش-فعالیت-ها-پروژه-های-ایرانسل-مناسبت-هفته-ارتباطات-تشریح-حامی-فعالان-اقتصاد-دیجیتال

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir