۰

بازدید معاون استاندار لرستان از منطقه حفاظت شده سفید کوه

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان بخاطر دقت نظر و تلاش در بررسی و رفع مشکلات زیست محیطی استان بر لزوم حفاظت هرچه بیشتر از مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست تاکید نمود.
ابراهیم امیری گفت: مناطق چهار گانه تحت نظر سازمان حفاظت محیط زیست ویترین فعالیتهای این سازمان بوده و حفاظت و حراست از این مناطق مستلزم اعتبارات و امکانات کافی می باشد.
ایشان همچنین از محیط بانی بعنوان یکی از مشاغل پر خطر و پر استرس در دنیا نام برده و کمبود نیروهای محیط بان را یکی از چالشهای حفاظت کامل از مناطق تحت مدیریت برشمرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در این بازدید ضمن تشکر از حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان برای پیگیری و رصد مسائل زیست محیطی مناطق حفاظت شده، به اهمیت موضوع محیط زیست در دنیای امروز پرداخته و عنوان نمود: بسیاری از مشکلات زیست محیطی که امروزه بشر با آن دست به گریبان است ناشی از بی مهری هایی است که در طول سالهای گذسته به این موضوع مهم و حیاتی شده است.
ایشان با اشاره به وضعیت مناسب محیط زیست در استان از لحاظ مبارزه قاطع و جدی با شکار وصید غیر مجاز، نظارت و پایش فعالیت های پروژه های عمرانی در سطح استان، نظارت کامل بر واحدهای تولیدی از لحاظ مباحث آلایندگی و سایر شاخص های زیست محیطی بر تعامل و همکاری همه دستگاههای اجرایی و مسئولین مربوطه برای حفاظت هر چه بیشتر و بهتر محیط زیست و مقابله با چالشها و مسائل پیش رو تاکید نمود.
کد مطلب : ۱۳۸۶۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.