۰

شفر:افتخاری فقط دو کلمه بلد بود؛ پول نداریم!

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۱
اسپانسر باشگاه استقلال بعد از صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان جشن قهرمانی این تیم در جام حذفی را برگزار کرد و تلویزیون اینترنتی آن را راه اندازی کرد. در این مراسم که از حدود ساعت 19:30 دقیقه آغاز شد همه بازیکنان و کادر فنی استقلال حضور داشتند. وینفرد شفر و سیدمهدی رحمتی افرادی بودند که دیرتر به این مراسم رسیدند و مورد تشویق حضار قرار گرفتند. 
وینفرد شفر پس از افتتاح تلویزیون باشگاه استقلال گفت: از دعوت شما ممنون هستم. می خواهم درباره جلسه با افتخاری در دبی بگویم. یک باشگاه تونسی نیز من را می خواست اما با افتخاری ملاقات کردم و او تنها دو جمله می گفت و من هر چه می گفتم او تکرار می کرد که ”پول نداریم” اما حالا ایرانسل را داریم و سه کلمه داریم. من دو پیشنهاد داشتم اما استقلال نام بزرگی است و مطمئن بودم که می توانیم و از این تصمیم خوشحالم که حالا عضوی از استقلال هستم. غیرت و غرور مهم ترین موضوعی است که در میان ایرانی ها وجود دارد و این را با نظم آلمانی تلفیق کردم. تک تک بازیکنان با تمام وجود تلاش کردند. ما باید باخت بر می گرداندیم و دو مصدوم داشتیم اما تلاش کردیم و برای تیم ما مرزی وجود نداشت. از افتخاری و وزیر ورزش تشکر می کنم. برای ستاره سوم باید سرمایه گذاری کنیم . عملکرد تیام خیلی بزرگ بود اما همه تیم خوب بودند. بعد از پرچم ایران، پرجم استقلال مقدس است و باید بالا باشد.نمی توانستم همه مشکلات را حل کنم و ساشا یک بار از روی دوش من برداشت. ما همه موفقیت و راه راست را می خواهیم و این موفقیت ها جوابی به سنگ اندازان است. امیدوارم پادو و داریوش هر چه سریعتر برگردند. از همه ایرانیان برای محبت و احترامی که داشتند، تشکر می کنم و هیچگاه هیچ جا این موضوع را ندیدم.
کد مطلب : ۱۳۸۶۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.