۰

الدحیل بهتر است یا شهرآورد؟

تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۲
در حالی که پیش از این استقلال و پرسپولیس از ایران، الدحیل و السد از قطر و تیانجین‌تدا از چین و چونبوک‌موتورز کره جنوبی به یک‌چهارم رسیده بودند، عصر دیروز سوون سامسونگ با پیروزی ۳ بر صفر مقابل اولسان هیوندای، شکست یک بر صفر دور رفت خود را جبران کرد و کاشیما آنتلرز هم با وجود شکست ۲ بر یک مقابل شانگهای، به لطف پیروزی ۳ بر یک بازی رفت، قدم به یک‌چهارم گذاشت.
حالا دو تیم از ایران و دو تیم از قطر در غرب آسیا و دو تیم از کره جنوبی، یک تیم از چین و تیم دیگر از ژاپن در شرق آسیا منتظر قرعه‌کشی دوم خرداد هستند تا حریفان خود را بشناسند. اگر AFC قانونی داشت که تیم‌های هموطن در مرحله حذفی به هم برخورد نکنند، الان استقلال و پرسپولیس با حریفان قطری بازی می‌کردند و نمایندگان کره جنوبی هم با تیم‌های چینی و ژاپنی روبه‌رو می‌شدند اما چنین قانونی اصلاً درAFCپیش‌بینی نشده است و احتمال دارد روز دوم خردادماه در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده کره جنوبی در شرق با هم روبه‌رو شوند، الدحیل و السد قطر با هم بازی کنند و استقلال و پرسپولیس نیز روبه‌روی هم قرار بگیرند. در این مرحله امکان رویارویی تیمی از غرب قاره با تیمی از شرق آسیا وجود ندارد و استقلال و پرسپولیس یا با هم بازی می‌کنند و یا با یکی از دو نماینده قطر...
اگرچه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی، شهریورماه برگزار خواهد شد و تا آن زمان چهره تیم‌های صعودکننده غرب آسیا در فصل نقل و انتقالات تغییر خواهد کرد ولی نتایج تیم قدرتمند الدحیل که هر ۸ بازی قبلی‌اش را با برتری پشت سر گذاشته، باعث شده هیچ‌یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس تمایل نداشته باشند با الدحیل بازی کنند و السد را به عنوان حریف خود بیشتر بپسندند. قطعاً اگر انتخاب با استقلال و پرسپولیس بود، سر بازی با السد میان دو نماینده ایران دعوا می‌شد و هر دو السد را برای رویارویی انتخاب می‌کردند اما به همان اندازه که احتمال دارد استقلال با السد و پرسپولیس با الدحیل و برعکس (استقلال با الدحیل و پرسپولیس با السد) بازی کنند، احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس با هم نیز وجود دارد.
کد مطلب : ۱۳۸۶۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.