۰

امام جمعه تهران:رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا بافته‌های برجام را رشته کرد

تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۵
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: فلسطین امروز تحت شدیدترین ظلم‌ها قرار گرفته و حتی شر رژیم کودک کش بالاتر از نفس اماره نیست.
 
 
به گزارش خبرآنلاین، آیت الله کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران امروز 28 اردیبهشت در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: خداوند نتیجه روزه‌داری را تقوا معرفی کرده است، پس باید ماه رمضان را غنیمت بشماریم.
وی ادامه داد: ماه رمضان ماه مبارزه با نفس اماره است، شر آمریکا که بزرگ‌ترین دشمن ماست، بالاتر از نفس اماره نیست. فلسطین امروز تحت شدیدترین ظلم‌ها قرار گرفته و حتی شر رژیم کودک کش نیز بالاتر از نفس اماره نیست، لذا نفس اماره بزرگ‌ترین دشمن انسان است.
اهم اظهارات خطیب جمعه تهران را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*(با اشاره به خروج آمریکا از برجام)؛ از ابتدا دنیای غرب کلاه گشادی آماده کرده بود و آنگونه که حضرت آقا اخیرا به زبان آوردند از ابتدا تحت فشار بودند که چرا در مساله هسته‌ای پافشاری می‌کنیم و چرا اجازه نمی‌دهید که مذاکره کنیم و حضرت آقا فرمودند از همان موقع می‌گفتیم که غربی‌ها قابل اعتماد نیستند اما برای اتمام حجت و اساسا به خاطر رفع تحریم‌ها قرار شد مذاکرات انجام شود.
*در مذاکرات آنها هیچ حقی نداشتن و همش باج‌گیری بود چرا که خلاف قانونی انجام ندادیم بودیم که بخواهیم سر میز مذاکره بنشینیم پس یک طرفه ما از علم و پیشرفت هسته‌ای خود عقب‌نشینی کردیم تا آنها تحریم غیرقانونی و ظالمانه‌شان را از گرده ما بردارند.
*(با اشاره به نامه‌ای که رهبری در اوایل طرح موضوع برجام به رییس‌جمهور نوشتند)؛ حضرت آقا در آن نامه به سوابق اطلاعاتی شخص رییس‌جمهور تکیه کردند و لذا تاکید بر هوشیاری و هوشمندی و اتخاذ ترتیباتی داشتند که بتوانیم در آینده حق خودمان را بگیریم از جمله تضمین و یا امضایی از رییس‌جمهور که اینها هم رعایت نشد و این رییس‌جمهور دیوانه‌نما آمد و با لگدی همه بافته‌ها را رشته کرد.
* برجام یک عبرت است، در مرحله بعدی همه باید بدانیم که سیاست‌های کلی نظام و مشروعیت نظام بر اساس قانون اساسی با رهبری و ولی فقیه است و نکند بدون اذن و اجازه به سراغ کسانی رویم که مثل آمریکا هستند.
*در دوران هشت سال دفاع مقدس فرانسه، انگیس و آلمان هم با ما دشمنی کرد، اینها که تا این حد با ما عناد و دشمنی دارند با چه جراتی به آنها اعتماد کنیم و بدون اخذ تضمین‌های لازم با آنها کنار بیاییم.
*مردم غیور و صبور ما در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که از پس مشکلات اقتصادی بر می‌آیند،  خواست ملت ما، عزت ملی است و اینکه زیر بار وعده‌ای نرویم که ننگ در آن باشد.
کد مطلب : ۱۳۸۷۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.