۰

کولرها را سرویس کنید / تهران در دو روز آینده به ۳۰ درجه می‌رسد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۵
احد وظیفه  آخرین وضعیت جوی در کشور گفت: دمای هوای کشور آفتابی است و بیشتر حجم ابرها در ارتفاعات البرز خواهد بود. همچنین وزش باد در سراسر کشور به استثنای نوار شرقی کشور ملایم است.
وی با اشاره به سرعت وزش باد در زابل بین ۱۰ تا ۱۵ متر بر ثانیه تصریح کرد: به تدریج با افزایش دما در کل کشور به ویژه نیمه جنوبی مواجه هستیم و انتظار داریم از یکشنبه شب بارش‌هایی در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل به صورت رگباری داشته باشیم.
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: در روز سه‌شنبه تا چهارشنبه نیز در ارتفاعات البرز در شمال استان تهران، قزوین، کرج با رگبار و رعد و برق عصرگاهی پیش‌بینی‌ می‌شود. همچنین از روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه نوار غربی کشور یعنی استان‌های چهارمحال بختیاری، کرمانشاه و کردستان هم با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.
وظیفه افزود: تقریبا در طول هفته با افزایش دما مواجه هستیم و دمای تهران به ۲۹ الی ۳۰ درجه می‌رسد و از روز سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش دما متوقف شده و با کاهش نسبی دما مواجه می‌شویم اما از روز جمعه آینده با افزایش نسبی دما در کل کشور مواجه خواهیم بود و انتظار می‌رود افزایش دما در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه هفته آینده قابل توجه باشد.
کد مطلب : ۱۳۸۷۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.