۰

زنگنه : آغاز بحث هاي عملياتي بين ايران و اتحاديه اروپا

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵
وی افزود: امروز صحبت از این بود که برای تحقق اراده سیاسی اتحادیه اروپا و آنچه که پیش از این ایران و اروپا در اجلاسی که در بروکسل بین ظریف و همتایانش از سه کشور برگزار شده بود، صحبت کرده بودند، چه باید کرد؛ زیرا در این اجلاس ذکر شده بود که باید همکاران دو طرف وارد بحث‌های ریز و عملیاتی کردن نکات شوند.
 
وزیر نفت با بیان اینکه "امروز بحث های ریز و عملیاتی بخش نفت، گاز، فرآورده های نفتی، میعانات گازی و پتروشیمیِ مذاکرات اخیر ایران و اروپا آغاز شد"، گفت: قرار شد بحث‌ها توسط همکاران در دو طرف ادامه پیدا کند.
 
وی ادامه داد: نشست امروز در واقع مذاکره ای نبود که دو طرف داشته باشند، بلکه یک تلاش دو جانبه و مشترک برای یافتن راه‌حل‌هایی برای مسائلی است که با آن روبرو هستیم که این مسائل هم برای ایران مهم است و هم برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا اهمیت دارد.
 
زنگنه در پاسخ به اینکه "آیا تحریم های اعمالی از سوی امریکا بر تصمیمات اوپک تأثیرگذار است"، گفت: تصمیمات اوپک بر اساس اجماع اتخاذ می شود.
کد مطلب : ۱۳۸۷۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.