۰

نامه ۸عضو از۱۲عضوکمیته تعیین مصادیق برای رفع فیلترتوئیتر

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳
این نامه به تایید و امضاء جهرمی وزیر ارتباطات، بطحایی وزیر آموزش و پرورش،علوی وزیر اطلاعات، آوایی وزیر دادگستری، غلامی وزیر علوم، صالحی وزیر ارشاد، سبحانی‌فر نماینده سبزوار و کاظمی نماینده ملایر در مجلس رسیده است.
اعضای کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ۱۲ نفر هستند و در صورت طرح این موضوع در این کمیته، با نظر مساعد امضاء کنندگان این نامه، توئیتر رفع فیلتر خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش‌تر گفته بود: فیلترینگ توئیتر به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است. آذری جهرمی تاکید کرده بود که: " من هم از توئیتر استفاده می‌کنم این شبکه اجتماعی ابزار مناسبی برای دیپلماسی عمومی، برقراری ارتباط با مردم دنیا و اظهارنظر درباره موضوعات مختلف است. واقعیت این است که فیلترینگ توئیتر به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است."
جهرمی همچنین تشریح کرده بود که:"‌ باید درباره این موضوع (رفع فیلتر توئیتر) مذاکره و صحبت کنیم ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا در این زمینه به یک جمع‌بندی مناسب برسیم."
وزیر همچنین اسفند ماه 1396 گفته بود:" رفع فیلتر توئیتر در دستور کار دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی قرار گرفته است."
کد مطلب : ۱۳۸۸۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.