۰

کدام خواننده‌ها رمضان امسال تیتراژ خواندند؟

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱
کدام خواننده‌ها رمضان امسال تیتراژ خواندند؟
در طول سال‌هایی که ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شبکه‌های مختلف تلویزیون جای خود را میان بیننده‌ها پیدا کردند و برخی از آنها مثل «ماه عسل» محبوب و ماندگار شدند، تیتراژهای آن‌ها هم سر زبان‌ها افتادند. این تجربه در سریال‌ها نیز مشترک بوده و مخاطبان از تیتراژهای مجموعه‌های تلویزیونی هم استقبال کردند. در این میان برخی کارها بیشتر از بقیه مطرح شدند و حتی به عنوان شناسنامه برنامه یا سریال رمضانی در خاطر مخاطبان ماندند.
امسال سه سریال جدید مناسبتی روی آنتن سه شبکه اصلی تلویزیون رفته است. «ماه عسل» هم به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های رمضان که تلاش می‌کند در طول یک ماه مخاطبان خود را پای تلویزیون نگه دارد و البته گاهی هم از اجرای این تصمیم ناتوان می‌‌ماند، مثل هر سال تیتراژ ابتدایی و انتهایی خود را با صدای دو خواننده روانه کرده است. در ادامه به مرور تیتراژهایی که امسال از تلوزیون پخش می‌‌شوند پرداخته‌ایم.
سریال «سر دلبران»، شبکه یک، خواننده: روزبه بمانی
جالب است روزبه بمانی که تا چند وقت پیش ذکر نامش به عنوان ترانه‌سرا در کارهایی که متعلق به بود ممنوع بود، امسال تیتراژ پایانی یکی از سریال‌های اصلی مناسبتی ماه رمضان را خوانده است. او ترانه تیتراژ پایانی «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی را خوانده است. ترانه این قطعه نیز سروده خود بمانی است، البته او امسال ترانه دیگری برای تیتراژ سریال شبکه سه هم که با صدای محمد اصفهانی پخش می‌شود سروه است. روزبه بمانی پیش از این تیتراژ فیلم های سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» و «لاتاری» را خوانده بود و اکران هر دوی فیلم‌ها در سال جاری باعث شده تا نام او بیش از قبل و اینبار به عنوان خواننده‌ای خوش صدا مطرح شود، به خصوص اینکه قطعه‌ای که او برای فیلم محمدحسین مهدویان خواند بسیار مورد توجه قرار گرفت.
کد مطلب : ۱۳۸۹۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.