۰

پشت پرده خفتگیری‌های شبانه روی پل‌های هوایی چیست؟

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۴
تمرکز شورای شهر بر روی مسائل مربوط به شهرداری به قدری بالاست که در بسیاری از موارد اعضای شورای شهر لب به سخن گشوده‌اند و تاکید کرده‌اند که شورای شهر، شورای شهرداری نیست، و بر همین اساس خواستار یکپارچه سازی مدیریت شهری هستند تا مبادا تنوع تصمیم گیری در مسائلی نظیر آب و فاضلاب، راهنمایی و رانندگی، مخابرات، جمع آوری پسماند و آسفالت خیابان‌ها به دلیل ناهماهنگی دستگاه‌های مسئول، زندگی مردم را مختل کند.
تأمین امنیت شهر، به ویژه در ساعات اولیه صبح و ساعات پایانی شب، موضوعی است که در حال حاضر با مشارکت پلیس و شهرداری در حال انجام است و به اعتقاد ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران، دستگاه‌های مسئول دیگر هم باید وظایف خود را به درستی انجام دهند.
در حال حاضر به دلیل تبعات پیش بینی نشده طرح ترافیک، میل به سکونت در مرکز شهر کاهش یافته و این منطقه بافت مسکونی خود را با درصد بالایی از دست داده است.
تشدید ناامنی محصول سیاست های کارشناسی نشده مدیریت شهری
تردد در محدوده بازار تهران و به ویژه خیابان مولوی از ساعت 21 به بعد، انسان را با صحنه‌هایی مواجه می‌سازد که پیش از این فقط در فیلم‌هایی در ژانر وحشت می‌توانست ببیند.
تعطیلی بازار در شب، خلوتی و کمبود سیستم روشنایی، این مکان را تبدیل به فضایی دوست داشتنی برای ولگردان، فروشندگان مواد مخدر و معتادانی کرده است که با ظاهری کثیف و آلوده در این نقطه پرسه می زنند و بوی تعفن لباس‌هایی که ماه‌هاست بر تن دارند، هر رهگذری را آزرده می سازد.
جولان معتادانی که اموال سرقتی مردم را در میان دود و آتش شب‌های تاریک خیابان مولوی بر روی زمین پهن کرده اند و برای فروختن آن‌ها به اشرار و مالخران، چوب حراج بر آن زده اند، چهره این نقطه تاریخی شهر را بیش از پیش زشت کرده است.
کد مطلب : ۱۳۸۹۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.