۰

رفتار سیاستمدارانه تاج برای حذف کی‌روش؛ آیا به نفع فوتبال ایران است؟

تاریخ انتشار
جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۸
سرمربی تیم ملی ایران به خبرگزاری رویتزر گفته فدراسیون فوتبال به او پیشنهاد تمدید 6 ماهه داده و به همین دلیل جام جهانی پایان کار او در ایران است. کی‌روش بی شک باهوش ترین مربی تاریخ فوتبال ایران است. کلمه به کلمه حرف های او حساب شده است و همواره نبردها را در ایران برده است. در مقابل او تاج قرار دارد؛ کسی که توانسته با سیاستی درست خود را به صندلی شماره یک فوتبال ایران برساند. تاج به کی روش پیشنهاد تمدید قرارداد 6 ماهه داده و خوب می‌داند این پیشنهاد پیش از آنکه کی‌روش را ترغیب به ماندن کند، ترغیب به رفتن خواهد کرد. حالا اگر کی‌روش برود، او خواهد گفت پیشنهاد تمدید قرارداد دادند و خود این مربی تصمیم گرفت نماند. 
اما آیا پایان دادن به همکاری با کی‌روش، کار درستی است؟ آیا ممکن است واقعا این اتفاق رخ دهد؟ کی‌روش متوجه شده فدراسیون فوتبال قصد دارد بعد از جام‌جهانی تیم ملی ایران را به علی دایی بسپرد تا او هدایت ملی پوشان را در جام ملت های امارات برعهده داشته باشد. کی روش که به این مسئله پی برده، حتی به تاج پیغام داده همین حالا دایی را سرمربی تیم ملی بگذارند. دایی تجریه کار در تیم ملی را دارد و همواره می گوید اگر برکنار نمی شد می توانست ایراان را به جام جهانی 2010 ببرد. فدراسیون در آن زمان با یک تصمیم اشتباه قطبی را سرمربی ایران کرد که حاصل انتخاب او نه تنها از دست رفتن جام جهانی که از دست رفتن جام ملت ها هم بود. تاج احتمالا قراردادی 6 ماهه با دایی می بندد و موقتا سکان هدایت ایران را به او می سپرد تا در صورت نتیجه نگرفتن، بعد از این رقابت ها بتواند فرصت و زمان برای انتخاب مربی جدید داشته باشد. تاج تصور می کند تاریخ مصرف کی روش در ایران تمام شده و زمان آن است تیم ملی با فرد دیگری به کار ادامه دهد. کی روش در حال حاضر یک گزینه آماده برای فدراسیون است که در تیم ملی جواب داده. با نتایجی او گفته توقع هواداران بالا رفته است و بی شک مربی بعدی کار سختی خواهد داشت. تاج قطعا به این مسایل فکر کرده و به این نتیجه رسیده کی روش را کنار بگذارد.
کد مطلب : ۱۳۹۰۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.