۰

ماجرای مرموز «اسنودن» در تلویزیون

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵
ماجرای مرموز «اسنودن» در تلویزیون
فیلم‌های متنوعی در دو روز پایانی هفته برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به «عبور»، «بهترین همسایه دنیا»، «ملک سلیمان»، «ضبط صوت»، «دستکش»، «سیب ترش»، «بی نظم منظم»، «اسنودن»، «یاسین»، «وقتی تو خواب بودی»، «آقای مورگان» و ... اشاره کرد. این فیلم‌ها پنج‌شنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ خردادماه از شبکه‌های سیما پخش می‌شود. 
شبکه یک سیما
فیلم سینمایی «عبور» به کارگردانی جان وو، جمعه ۱۱ خردادماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: در میان جنگ چین و ژاپن بر سر تصاحب تایوان خانواده‌های زیادی درگیر جنگ می‌شوند. یان زکون یک پزشک چینی اهل تایوان است که به جای برادر مریضش به اجبار به جنگ می‌رود. او در جنگ توسط ارتش ژاپن اسیر می‌شود. ارتش چین در این جنگ پیروز شده و تایوان را به تصرف خود درمی‌آورد. همسر یان زکون که اصلیتی ژاپنی دارد از تایوان اخراج شده و وقتی که یان زکون از جنگ بازمی‌گردد خانه‌اش را خالی و پر از یادگار‌های همسرش می‌یابد.
در این فیلم فرانک. ام. آهرن، شان کونگ و تاکشی کانشیرو هنرنمایی کرده‌اند.
شبکه دو سیما
فیلم تلویزیونی «بهترین همسایه دنیا» به کارگردانی عباس مرادیان، پنج‌شنبه ۱۰ خردادماه ساعت ۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: پلیسی با خانواده‌اش به محله جدید و یکی از واحد‌های آپارتمانی اسباب‌کشی می‌نماید و خیلی زود متوجه رفت و آمد‌های مشکوک یکی از واحد‌های همسایه می‌گردد که این امر موجب ناراحتی و اعتراض همسر او می‌شود، ولی با پیگیری به توطئه‌ای پی می‌برد. باند بزرگ سارقین چندین جواهر فروشی که چند سال است که پلیس دنبال آنهاست دقیقا بغل گوش اوست...!
در این فیلم امیر حسین صدیق، حسن شکوهی و روشنک عجمیان نقش‌آفرینی کرده‌اند.
فیلم سینمایی «ملک سلیمان» به کارگردانی شهریار بحرانی، پنج‌شنبه ۱۰ خردادماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در این فیلم  امین زندگانی، الهام حمیدی و محمود پاک نیت ایفای نقش کرده اند.
فیلم تلویزیونی «ضبط صوت» به کارگردانی کاوه دژکام، جمعه ۱۱ خردادماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
داستان فیلم که با بازی مریم کاویانی و مهدی صبایی روایت می‌شود، در مورد رضا لشگری، دانش‌آموز با استعداد کلاس پنجم دبستان است. او به‌علت مشاجرات پدر و مادرش دچار افت تحصیلی شده است. رضا برای نجات از این وضعیت به ضبط صوتی پناه می‌برد که به ماجرا‌هایی جدید دامن می‌زند!
فیلم سینمایی «دستکش» به کارگردانی ووساک کانگ، جمعه ۱۱ خردادماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
کد مطلب : ۱۳۹۳۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.