۰

علی صوفی: عارف باید بیشتر به فکر انتخابات مجلس 98 باشد تا انتخابات 1400/موضع گیری‌های عارف اقتضایی است ربطی به انتخابات 1400 ندارد/ سرمایه اجتماعی عارف بعد از ورود به مجلس تنزل یافت/ مشکل او این است که گزارش کارهایش را به مردم نمی دهد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲
علی صوفی درباره تحرک سیاسی بیشتر محمدرضا عارف در موضوعات مختلف همچون رفع حصر، نقد فیلترینگ شبکه های اجتماعی و حفظ برجام گفت: رویکرد آقای عارف تلاش و رایزنی با مسئولان سطح بالای نظام در مسائل مختلف است اما مشکل روش او آن است که مردم در جریان فعالیتش قرار نمی گیرند و این اتفاق به آقای عارف آسیب می زند. 
 
وی افزود: اگر آقای عارف کاری را در حال انجام دارد، باید به افکارعمومی گزارش دهد تا مردم در جریان قرار بگیرند، به آینده امیدوار شوند و آن یأس و سرخوردگی پیش آمده در جامعه -که اثر منفی بر مشارکت مردم در پای صندوق های رأی می گذارد-، مقداری برطرف شود.
 
وی درباره برنامه محمدرضا عارف برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: آقای عارف قبل از انتخابات مجلس دهم نگاهش به انتخابات ریاست جمهوری 1400 بود اما بعد از ورود به مجلس سرمایه اجتماعی اش تنزل یافت و طبعا طرح این بحث ضعیف شد.
 
دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات بیان کرد: اگر امروز آقای عارف درباره رفع فیلتر شبکه های اجتماعی همچون تلگرام سخن می گوید به واسطه آن است که قبلا وزیر ارتباطات بود و در این حوزه تخصص دارد و صاحب نظر است بنابراین از او انتظار می رود که به لحاظ فنی، سیاسی و اجتماعی اظهارنظر کند. ضمن آنکه او نماینده مردم است و از مشکلات مردم بعد از فیلتر شدن تلگرام آگاهی دارد بنابراین به عنوان رئیس فراکسیون امید باید این مطالبه گری را از دولت انجام دهد. 
کد مطلب : ۱۳۹۳۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.