۰

پاسخ شورای شهر به ابهامات یک افطاری/ هزینه‌ها از حق‌شناس و اعطا بوده است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۸
در پی انتشار برخی اخبار حواشی افطاری دو تن از اعضای شورای شهر تهران که با حضور شهردار تهران و رییس شورای شهر با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، شورای شهر تهران طی اطلاعیه‌ای به شائبات این افطاری واکنش نشان داد و اعلام کرد: «افطاری پنج شنبه دهم خرداد ماه با حضور اهالی رسانه، اعضای شورا، شهردار تهران و برخی مدیران ارشد دولتی به هزینه کرد شخصی دو عضو شورای شهر یعنی آقایان حق شناس و اعطا برگزار شد. همان طور که در تصاویر ثبت شده از این مراسم مشخص است پذیرایی در سطح معمول و در تالاری که متعلق به شهرداری است برگزار شد و نکته شایان ذکر این است که کارکنان شهرداری و شورا مراسم خود را در این تالار برگزار می کنند.»
در ادامه این اطلاعیه آمده است: «این افطاری را به عقب ماندگی پروژه‌های شهری از جمله تعطیلی خط ۷ مترو نسبت داده‌اند اما همگان می‌دانند که خط ۷ مترو تنها برای جلب رای شهروندان تهرانی در سبد انتخاباتی شهردار اسبق افتتاح شد و در مدت کوتاهی مورد استفاده بود که با هشدارهای خطر جدی برای شهروندان این خط به دلیل ملاحظات ایمنی تعطیل شد».
کد مطلب : ۱۳۹۴۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.