۰

پاسخ سردار جزایری به خبرسازی‌ها درباره خروج ایران از سوریه

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶
سردار سید مسعود جزایری مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خبرسازی برخی رسانه‌ها درباره احتمال خروج ایران از سوریه گفت: ایران و سوریه دارای روابط عمیقی هستند که تحت تاثیر اقدامات تبلیغاتی هیچ‌کس قرار نمی‌گیرد.
وی افزود: بزرگترین وحشت رژیم صهیونیستی هم‌مرزشدن با رزمندگان اسلام است و اکنون که این امر تحقق پیدا کرده لذا آمریکا و اسرائیل غاصب خود را به هر دری می‌زنند تا این موقعیت تغییر کند ولی باید بدانند که این موقعیت تغییر نخواهد کرد.
مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مستشاران ایرانی برخلاف نظامیان آمریکایی و مرتجعین منطقه با درخواست دولت و مردم سوریه در این کشور حضور پیدا کرده‌اند؛ ما در انتظار روزهایی هستیم که سوریه و سایر کشورهای منطقه دورانی بدون نیروهای بیگانه مزاحم و دردسرساز را به خود ببینند.
سردار جزایری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی آینده روشنی برای خود نمی‌بیند و آمریکا هم چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد، تاکید کرد: روابط ایران و سوریه روابطی دیرینه و استراتژیک است و هر نوع توافقی صرفاً میان دولت ایران و دولت سوریه صورت خواهد گرفت.
کد مطلب : ۱۳۹۴۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.