۰

ماجرای انهدام سه تیم تروریستی در کمتر از ۲۴ ساعت از سوی سپاه

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۴
آنطور که سپاه پاسداران اعلام کرده، یک تیم تروریستی مسلح که با برنامه‌ریزی و هدایت از منطقه شمال عراق، قصد نفوذ به خاک کشور و انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی را داشت، با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی دقیق رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه در دام رزمندگان سپاه گرفتار و طی یک درگیری در منطقه مرزی اشنویه، این تیم تروریستی به‌طور کامل منهدم می‌شود.
در جریان این درگیری که در شامگاه جمعه (18 خرداد) صورت گرفته، تمامی 7 عضو این تیم تروریستی کشته و زخمی شده و مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات نظامی از آنان کشف و ضبط شد.
امروز نیز سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از انهدام 2 تیم تروریستی دیگر در منطقه عمومی سروآباد و اشنویه خبر داده است.آنطور که سردار پاکپور گفته است، 2 تیم تروریستی از اشرار ضدانقلاب تلاش نافرجامی برای نفوذ به خاک کشورمان داشتند که با رصد اطلاعاتی و شناسایی دقیق محل عبور آنان، رزمندگان قرارگاه حمزه توانستند پس از درگیری در مناطق عمومی سروآباد و اشنویه، این تیم‌های تروریستی را نیز منهدم و 6 تن از تروریست‌ها را به هلاکت رسانده و 3 نفر از آنان را زخمی کنند.
حالا با انهدام این دوتیم ترویستی سپاه توانسته در کمتر از 24 ساعت 3 تیم تروریستی را که از مرزهای غرب و شمال غرب کشور قصد نفوذ به عمق خاک کشور را داشتند، منهدم کند. این عملکرد نیروی زمینی سپاه نشان دهنده رصد و اشراف اطلاعاتی بالای رزمندگان نزسا و آمادگی آنان برای مقابله با تیم‌ها وگروهک‌های تروریستی است که قصد ایجاد ناامنی در کشور را دارند.
طبق اعلام سپاه، 16 تروریست مسلح در جریان این 3 عملیات جداگانه، کشته و زخمی‌شده‌اند؛ این عملکردی بسیار خوب در "اشراف اطلاعاتی" و "اقدام عملیاتی" در مقابله با تیم‌های تروریستی به شمار می‌آید.
کد مطلب : ۱۳۹۵۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.