۰

عضوجامعه مدرسین:نادان‌ها فکرکردندتوهین به صالحی کارخوب است/عضوجامعه روحانیت:اهانت به صالحی جهالت بود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹
محمد غروی، مجمع مدرسین حوزه علمیه قم درباره فحاشی و توهین‌هایی که در جریان برگزاری راهپیمایی روز قدس به‌وسیله عده‌ای به علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی صورت گرفت، بیان کرد: اینها کارهای خیلی بد و ناپسندی است که از طرف برخی انجام شده است.
عضو مجمع مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه صالحی یکی از خدمتگزاران کشور است و باید از افرادی که به کشور و مردم خدمت می‌کنند تقدیر کرد، گفت: نباید این کارها انجام شود، به هر حال نباید خدمتگزاران کشور را مورد توهین قرار داد. باید از این افراد سپاسگزاری کرد نه اینکه علیه آنها شعار داده شود.
عضو مجمع مدرسین حوزه علمیه قم درباره قصد توهین‌کنندگان به رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: این‌ حرکات از روی جهالت و نادانی است که از طرف برخی افراد رخ می‌دهد؛ این گروه تصور می‌کنند که با انجام این حرکات کار خوبی انجام می‌دهند در حالی که کار نادرستی است.
کسانی که به صالحی اهانت کردند نه تخصص‌اش را می شناسند و نه خدمات او را می دانند
ایرنا نوشت:
حجت السلام و المسلمین سید رضا اکرمی درباره اهانت عده ای به رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم روز قدس گفت:ما از تاریخ زندگی امیرالمومنین(ع) تجربه بسیار زیبایی داریم .وقتی امیرالمومنین (ع)مشاهده کرد برخی از اصحاب وی علیه مردم شام هتاکی و بدگویی می کنند فرمود من کراهت دارم شما مردمی هتاک، سباع و فحاش باشید، بیایید اوصاف آنها را بیان کنید و درباره نقاط منفی آنها صحبت کنید که حق پذیر و حق جو نیستند و یا زورگو و دیکتاتور هستند.
وی یادآورشد:اینکه عده ای ولو اندک در روز عزیز قدس و ماه مبارک رمضان در راهپیمایی که علیه اسرائیل و آمریکاست، علیه آقای صالحی فحاشی کنند و او را وطن فروش معرفی کنند این نشانگر جهل و ناآگاهی آنهاست و نشانگر این است از مسائل اطلاع ندارند.
اکرمی خاطرنشان کرد:در چنین مناسبت هایی باید نسبت به جنایات آمریکا و اسرائیل آگاه سازی کنیم و همانطور که امام راحل فرمودند هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم. صالحی فرد متخصص ، متعهد ، دیندار و دلسوزی است و اینکه ما او را مورد حمله و تعرض قرار دهیم قطعا کار زشتی کردیم و اگر به نام دلسوزی و خیر خواهی این کارها انجام شده قطعا خلاف و کار ناپسندی هست.
کد مطلب : ۱۳۹۶۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.