۰

رونمایی از ترکیب ایده‌آل پرسپولیس در لیگ هجدهم/ دست برانکو بسته نیست

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴
پرسپولیس در حالی که حق استفاده از بازیکن جدید را ندارد باید فصل جدید را شروع کند آن هم در حالی که سه بازیکن یعنی صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان از این تیم جدا شده‌اند. محسن ربیع‎خواه نیز به خاطر عمل جراحی تا اواخر نیم‌فصل اول دور از میادین خواهد بود و برانکو نفرات زیادی برای بازی دادن در اختیار ندارد با این حال تمدید قرارداد کمال کامیابی‎نیا و وعده مدیران باشگاه برای حفظ وحید امیری و محمد انصاری باعث می‌شود دست برانکو برای انتخاب ترکیب اصلی چندان هم بسته نباشد.
قرمزها فصل جدید را باز هم با بیرانوند درون دروازه آغاز می‌کنند و حسینی و خلیل‌زاده نیز مانند فصل گذشته دو مدافع میانی هستند که در کنار خود محمد انصاری و حسین ماهینی را خواهند دید. بعید است برانکو در سیستم اصلی خود تغییری ایجاد کند و پیش‌بینی می‌شود کامیابی‌‎نیا و نورالهی دو هافبک دفاعی این تیم باشند. 
وینگر چپ (در صورت تمدید قرارداد) همچنان امیری خواهد بود و برای وینگر راست و جانشینی احمدزاده دو بازیکن یعنی امید عالیشاه و بشار رسن شانس بازی دارند. در خط حمله بی‌شک انتخاب اول علی علیپور خواهد بود و از آنجا که برانکو از عملکرد منشا راضی نیست پیش‌بینی می‌شود همچنان سیامک نعمتی فیکس بازی کند.
به این ترتیب نفراتی مثل رادوشوویچ، مصلح، رسن(یا عالیشاه)، منشا، الوان‌زاده، همتی و ملی‌پوشان امید روی نیمکت پرسپولیس خواهند نشست و اگر مشکل مصدومیت یا محرومیت طولانی مدت گریبان قرمزها را نگیرد، دست برانکو تا پایان نیم‌فصل اول چندان هم بسته نخواهد بود.
کد مطلب : ۱۳۹۶۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.