۰

دنزل واشنگتن، ژان رنو و الناز شاکردوست در سیما

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰
از پنجشنبه (امروز) تا روز شنبه، شبکه یک با سه فیلم، شبکه دو با هشت اثر، شبکه سه با سه فیلم، شبکه چهار با سه اثر سینمایی، شبکه پنج با پنج فیلم، شبکه شما با دو فیلم، شبکه کودک با سه انیمیشن، شبکه امید با سه فیلم و شبکه افق با دو فیلم به استقبال تعطیلات آخر هفته و عید فطر می‌روند.

به مناسبت جشن و سرور عید فطر، سهم آثار کمدی، حادثه‌ای و انیمیشن، این هفته بیش از فیلم‌های درام است.
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «مثل یک ستاره زندگی کن»، «جنون رقابت2»، «ماجراجویان»، «یک نفر از میان ما»، «بازگشت لوک خوش‌شانس»، «کادوی در به‌در»، «نبرد خرگوشی»، «کلبه هورنر»، «من پلیس نیستم»، «مبارک»، «راننده»، «رفیق بد»، «موعد مقرر»، «من و اسب آبی»، «حرفه ایتالیایی»، «زندگی آدلاین»، «تحفه‌ها»، «فوتبال دستی»، «انفجار عظیم»، «سریع و خشن8»، «آرتی، ماجرا آغاز می‌شود»، «مکس استیل»، «خیال نقش»، «گلناز»، «ماشین‌ها 3»، «لگو نینجاگو»، «گربه چکمه‌پوش»، «پرونده مجهول»، «توبی روبی»، «مبارک» «طوفان» و «فرش باد»، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه (24، 25 و 26 خرداد) از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌روند.
مورگان فریمن، مایکل کین، ژان رنو، دنزل واشنگتن، جمشید مشایخی، رضا کیانیان، فاطمه معتمدآریا، الناز شاکردوست و ... از جمله بازیگران سرشناس ایرانی و خارجی هستند که در سه روز تعطیلی روی صفحه تلویزیون دیده خواهند شد. 
شبکه یک
- فیلم سینمایی «مثل یک ستاره زندگی کن» به کارگردانی زاک براف، جمعه 25 خرداد ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم با بازی مورگان فریمن، مایکل کین و آلن آرکین خواهید دید: «ویلی، جو و آلبرت سه دوست قدیمی هستند که در یک محله زندگی می‌کنند. کارخانه‌ای که آنها از آن بازنشسته شده‌اند برای کاهش هزینه‌ها به ویتنام منتقل می‌شود و در نتیجه بانک آمریکایی قراردادش را با این کارخانه لغو می‌کند. این کار سبب می‌شود که بانک دیگر ملزم به پرداخت حقوق بازنشستگی آنها نباشد. ویلی، جو و آلبرت که جز حقوق بازنشستگی خود منبع درآمد دیگری ندارند، تصمیم می‌گیرند با طرح نقشه‌ای حساب شده به بانک دستبرد بزنند! آنها با یک سارق بانک حرفه‌ای آشنا شده و از او کمک می‌گیرند...»
- فیلم سینمایی «جنون رقابت2» به کارگردانی هالوارد برین، شنبه 26 خرداد ساعت 9 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: «روی که یک راننده حرفه‌ای در مسابقات اتومبیل‌رانی است پس از 2 سال از زندان آزاد می‌شود. یک راننده حرفه‌ای و رقیب او در مسابقات، شب آزادی او به سراغش آمده و پیشنهاد یک کورس زمستانی را می‌دهد اما روی قبول نمی‌کند. او توسط همسر سابقش متوجه می‌شود که دخترشان نینا به همراه نامزد خود در این مسابقه حضور دارد. روی راهی این مسابقه می‌شود تا جلوی دخترش را بگیرد. اما دخترش نینا که علاقه خاصی به اتومبیل‌رانی دارد و به‌همراه پدرش در کورس‌های زیادی حضور داشته است؛ به حرف پدرش گوش نمی‌دهد و به مسابقه ادامه می‌دهد. روی به تعقیب او می‌پردازد...»
در این فیلم، آندرس باسمو کریستینسن، وگار هوئل و سون نوردین هنرنمایی کرده‌اند.
- فیلم سینمایی «ماجراجویان» به کارگردانی استفان فانگ، شنبه 26 خرداد ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
کد مطلب : ۱۳۹۷۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.