۰

درآمد در فراغت، تا ۱۰ میلیون تومان

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۸
کسب درآمد نقد با بیمه‌بازار
در کمپین معرفی بیمه‌بازار با دعوت از دوستان و اطرافیان‌تان به خرید بیمه شخص ثالث از بیمه‌بازار به‌صورت آنلاین، به آنها 25 هزار تومان اعتبار بیمه‌بازاری برای خرید اول‌شان هدیه بدهید و خود شما هم با هر معرفی منجر به خرید، 20 هزار تومان درآمد قابل نقد شدن دریافت کنید. درصورتی‌که موعد تمدید بیمه دوستان‌تان نرسیده، با ثبت‌یادآور توسط آن‌ها، اعتبار به‌حساب شما و شخص معرفی‌شده اضافه می‌شود و در صورت خرید، این اعتبار برای شما فعال‌شده و قابل‌استفاده می‌شود.
درآمد چند برابری معرفین فعال تا آخر تیر
همان‌طور که گفتیم برای هر مشتری منجر به خریدی که از طرف شما معرفی می‌شود، کمیسیون مناسبی به شما پرداخت می‌شود. اما بیمه‌بازار برای تمام کسانی که در برنامه معرفی بیمه‌بازار فعالیت و فروش بالایی داشته باشند، خبرهای هیجان‌انگیزی دارد!
اگر از یکشنبه 27 خرداد تا آخر تیر با استفاده از برنامه معرفی بیمه‌بازار مشتریان بیشتری را مجاب به خرید بیمه از بیمه‌بازار کنید، به غیراز پرداخت کمیسیون برای هر خرید، شامل طرح جوایز پلکانی بیمه‌بازار نیز می‌شوید. اما طرح پلکانی شامل چه جوایزی می‌شود؟
1.       اگر کسانی که از طریق لینک شما خرید می‌کنند به 10 تا 49 نفر برسند کمیسیون دریافتی شما 2 برابر می‌شود!
2.       اگر این تعداد به بیش از 50 نفر برسد، کمیسیون دریافتی شما 5/2 برابر می‌شود! و اما...
10 میلیون تومان جایزه نقدی برای فروشندگان برتر
خبر ویژه‌تر اینکه اگر تعداد این افراد به بالای 200 برسد، به‌غیراز دریافت کمیسیون 5/2 برابری، شانس برنده شدن یک جایزه 10 میلیون تومانی را هم خواهید داشت. یک نفر از کسانی که بتواند در این تاریخ بیش از 200 فروش را رقم بزند، علاوه بر کمیسیون خود یک جایزه 10 میلیون تومانی نیز برنده خواهد شد.
اگر می‌خواهید درآمد بالاتر از 10 میلیون در یک ماه را تجربه کنید به ما بپیوندید!
برای شروع کسب درآمد کلیک کنید!
مزایای همکاری با بیمه‌بازار
1.       ساعت کاری آزاد
2.       حق کمیسیون مناسب
3.       شروع درآمدزایی بدون آموزش و هزینه
4.       درآمد بسیار بالا در صورت فروش بالا
در بیمه‌بازار شما این امکان را دارید تا با چند ساعت کار در هفته و به‌صورت کاملاً منعطف شغل دومی داشته باشید که می‌تواند درآمد اول‌تان باشد.
بیمه‌بازار قدرت انتخاب بهترین بیمه
بیمه‌بازار اولین سامانه مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه‌های ثالث، بیمه موتور سیکلت، بیمه بدنه، آتش سوزی و زلزله، عمر و درمان است که به شما مشتریان عزیز اجازه مقایسه شرکت‌های بیمه از هر لحاظ را فقط در چند ثانیه می‌دهد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
 
کد مطلب : ۱۳۹۷۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.