۰

عضو موتلفه: احمدی‌نژاد رنگ عوض کرد/دیروز مقابل رهبری ایستاد، امروز به عنوان مدافع ولایت جلو می‌آید

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵
احمد کریمی اصفهانی درباره ضرورت حفظ انسجام ملی و دوری از تنش‌های سیاسی در شرایط فعلی کشور گفت: عامل بخش عمده مشکلات و شرایط فعلی خودمان هستیم، بدعهدی‌ها و مشکلاتی که آمریکا ایجاد کرده است قابل پیش‌بینی بود ولی ما متاسفانه در داخل به جای اینکه تحریم‌های آنها را را خنثی کنیم، خودمان یکی پس از دیگری تحریم‌ها را ایجاد می‌کنیم. تحریم‌ها ۱۰ تا ۲۰ درصد بر کشور ما اثر داشته است،  ما درون کشور اگر آن ۸۰ درصد خودتحریمی را برطرف کنیم و مشکلات اقتصادی را بتوانیم یکی پس از دیگری رفع کنیم، تحریم‌ها اثر کمتری بر ما خواهد داشت.
این فعال سیاسی اصولگرا گفت: ما نه بحران ارزی و نه بحران اقتصادی داریم بلکه بحران مدیریتی داریم که خوب مدیریت نمی‌شود. وعده و وعیدهایی را دادند و گفتند ما دلار را ۴ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌کنیم و این قبل از آن صورت گرفت که بررسی‌های لازم و کار کارشناسی انجام دهند. این که ما فکر کنیم مردم کوچه و بازار بی اطلاع هستند البته از بی‌اطلاعی‌های ماست.
اهم اظهارات کریمی اصفهانی به شرح زیر است:
*در اقتصاد اکثرا مساله به وجود می‌آوریم. موانعی که بر سر تولید داریم یکی از خودتحریمی‌ها است و درباره صادرات ما یکباره گفتیم که صادرکنندگان باید تعهد بدهند در صورتی که صادرات اشتغال است. نوع این خودتحریمی‌ها یکی یا دوتا نیست، در تامین اجتماعی و بیمه و مالیات و تسهیلات بانکی از این دسته خودتحریمی‌ها وجود دارد. ناپایداری که هرروز در رابطه با قوانین اقتصادی داریم باید مورد توجه ما باشد و یکی پس از دیگری آن‌ها را رفع کنیم.
* وقتی در مملکتی اختلافات و کشمکش‌ها بین سیاستمداران و جناح‌های مختلف انجام شود به طور طبیعی به آنچه که مسیر اصلی و صلاح ما است نمی‌رسیم به دلیل اینکه در دوره‌ای انجام می‌شود که هرکس منافع جناحی خودش برایش مطرح است.
*{درباره گفت‌وگوی ملی}: به گفت‌وگو نیست عمل مهم است. ما بیش از آنچه که صحبت می‌کنیم باید اعتقاد داشته باشیم و عمل کنیم و این بزرگترین آفتی است که برای کشور ما وجود دارد و ما همه باید بدانیم که یک دشمن مشترک داریم و از اول انقلاب هم بوده و الان ۴۰ سال است این دشمنی ادامه دارد. زمان این حرف‌ها گذشت که بگوییم در مجموعه خودمان ولو اشتباه و غلط تا آنجا که می‌توان باید استقامت کرد و این طبیعی است که نظام را نمی توان به این شکل اداره کرد. همه ما باید برای حفظ اقتدار نظام و تامین حداقل معیشت برای مردم و شکوفایی اقتصادی و افزایش صادرات تلاش کنیم که همه بتوانیم بیکاری مملکت که یکی از معضلات است را حل کنیم. با اینکه ما به مردم یارانه دهیم مشکلی حل نخواهد شد. این پرداخت یارانه‌ها خیانتی بود که دولت نهم و دهم انجام داد که داغ آن خیانت بر پیشانی ایران مانده است.
کد مطلب : ۱۳۹۸۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.