۰

زندگانی: با پول بیت‌المال نیامدیم/ عبدالرزاقی: منقلب نشدم!

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶
الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی به سوالات خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به مسکو پاسخ دادند که در ادامه می خوانید.

چه شد تصمیم گرفتید به اینجا بیایید و حامی تیم ملی ایران باشید؟
امین زندگانی: قسمت بود من اصلا فوتبالی نیستم. یک آشنای قدیمی کارگردان یک مستند بود و باعث شد این سفر رقم بخورد و ما به عنوان یک زوج راهی روسیه شویم و ما هم از این پیشنهاد خوشحال شدیم و خدا هم خواست من سر یک کاری بودم تعطیل شد، کار الیکا هم تمام شد و همه چیز دست به دست هم داد که توانستیم به روسیه بیاییم و توسط یک اسپانسر شخصی و خصوصی بدون اینکه بیت المالی وجود داشته باشد به کمک یک دوست که کار تبلیغاتی می کند راهی این سفر شویم و این مستند را از حاشیه های جام جهانی بگیریم که ببینیم در حاشیه این مسابقات چه می گذرد و آنقدر که فکر می کنیم نه ترسناک است و نه نگران کننده. با شعار قشنگی که نژادپرستی را تقبیح می کند این مسابقات را ببینیم. شعار امسال خیلی قشنگ است ان شالله ما بتوانیم این نژادپرستی تفکراتمان را از بین ببریم و زن ها را یک نژاد و مردها را یک نژاد دیگر نبینیم که بخواهیم همدیگر را تحقیر کنیم. به هر حال من فکر می کنم این کارناوال بزرگ ورزشی فرهنگی جایش در مملکت ما خیلی خالی است.
خانم عبدالرزاقی از تجربه حضورتان در استادیوم بگویید. منقلب که نشدید؟
الیکا عبدالرزاقی: در 80 میلیون نفر فقط همان یک نفر منقلب شدند. ایشان هم من فکر می کنم دایره واژگانش محدود بوده که از این واژه استفاده کردند. وقتی همایشی برای کار مشخصی مثل ورزش برگزار می شود آدم ها به چیز دیگری کاری ندارند همه با هر تفکر و نژاد و پوششی جمع شدند که فقط تیم محبوبشان را تشویق کنند و این قدر اتفاقات جذابی در حاشیه اش می افتد و مردمی که زبان هم را متوجه نمی شوند هم را حمایت می کنند و به هم روحیه می دهند این زن و مرد ندارد. الان قرن بیست و یکم است و دردناک است که من این حرف را بزنم ولی باید از این مسائل زن بودن، مرد بودن عبور کنیم همه انسان هستیم و قرار است در کنار هم دنیای بهتری را بسازیم، باعث ارتقای هم بشویم، به هم آرامش بدهیم و کنار هم تیم محبوبمان را حمایت کنیم.
کد مطلب : ۱۳۹۸۲۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.