۰

از «یک پلیس و نصفی» تا «نبرد با آتش»

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳
از «یک پلیس و نصفی» تا «نبرد با آتش»
این پنجشنبه و جمعه، در آخرین روز بهار و نخستین روز تابستان، 31 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن روی آنتن سیما می‌روند.
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «چ»، «اگر باران ببارد»، «شجاع مردکوچک»، «یک تکه نان»، «شیر»، «سالیوت 7»، «حالا می‌بینی»، «قلقلک»، «شور جهانی»، «دادخواهی»، «گلس در هم شکسته»، «یک پلیس و نصفی»، «همراه مرموز»، «سقفی برای زندگی»، «آفتاب بعد از بارون»، «ریچارد لک لک»، «عملیات آجیلی»، «فوتبال دستی»، «حس خوب زندگی»، «مکس پین»، «تا مرز دیدار»، «غریبه‌ها در شهر»، «میان ماندن و رفتن»، «درست شبیه پدرم»، «فرودگاه 77»، «نبرد با آتش»، «خانواده پرایس»، «نفس»، «نیمکت گرم کن‌ها»، «ویر» و «سندرم چینی»،  پنج‌شنبه 31 خرداد و جمعه 1 تی از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.
شبکه یک
- فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، پنج‌شنبه 31 خرداد  ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم با بازی فریبرز عرب‌نیا، سعید راد و مریلا زارعی خواهیم دید: «در اواخر مرداد سال ۱۳۵۸، دکتر مصطفی چمران از طرف دولت موقت ماموریت پیدا می‌کند که به پاوه برود و درگیری داخلی به‌وجودآمده در آنجا را خاتمه دهد. سه رأس درگیری موردنظر را مردم پاوه، کردهای جدایی‌طلب و رزمندگان پاسدار تشکیل می‌دهند. چمران با تکیه بر نگاه عرفانی و بینش صلح‌جویانه‌اش، هم باید در برابر جسارت و میل به عدالت‌طلبی اصغر وصالی به عنوان فرمانده پاسداران مستقر در پاوه مقاومت کند و هم دکتر عنایتی  به عنوان رئیس کردهای شورشی را قانع کند که دست از درگیری بردارد...»
- فیلم تلویزیونی «اگر باران ببارد» به کارگردانی روح‌اله حجازی، جمعه 1 تیر ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: «مهتاب دانشجوی رشته معماری پس از چند جلسه صحبت با استاد راهنمای خود (اعلاء متین) به وی علاقمند گشته و علیرغم مخالفت خانواده‌اش با وی که جانباز قطع نخاعی است، ازدواج می‌کند. او در زمان زندگی مشترک، با حالات جسمی و روحی اعلاء بیشتر آشنا می‌شود. خانواده مهتاب که از آینده دخترشان نگرانند، بالاخره موفق به جدایی آنها می‌شوند. مهتاب که در ابتدا دلیل جدایی را اصرار اعلاء می‌داند، پس از پی بردن به حضور پدر و مادرش در این تصمیم به سراغ اعلاء رفته و زندگی را دوباره آغاز می‌کند.»
در این فیلم، مهراوه شریفی‌‌نيا، هومن سيدی و آهو خردمند هنرنمایی کرده‌اند.
شبکه دو 
- فیلم تلویزیونی «شجاع مردکوچک» به کارگردانی صمد غلامزاده، پنج‌شنبه 31 خرداد ساعت ‌‌8 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم در خصوص داستان زندگی حسین فهمیده است که در زمان اشغال خرمشهر نارنجک به کمر می‌بندد و زیر تانک می‌رود که هم تانک منفجر می‌شود و هم خودش به شهادت می‌رسد.
- فیلم تلویزیونی «یک تکه نان» به کارگردانی کمال تبریزی، پنج‌شنبه 31 خرداد  ساعت ‌‌23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: «قیس سرباز آرام و کم حرفی که از یک منطقه دور به نام هشت پی به سربازی اعزام شده به همراه گروهبان و کربلایی راهی برزکوه می‌شود تا در مورد معجزه‌ای که درباره عزیز خانم رخ داده است تحقیق کند. می‌گویند که عزیز خانم بر اثر یک معجزه در امامزاده حافظ کل قرآن شده است و ... 
رضا کیانیان، رویا نونهالی، احمد آقالو، اسماعیل خلج و هومن سیدی در فیلم سینمایی «یک تکه نان» نقش آفرینی کرده‌اند.
کد مطلب : ۱۳۹۹۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.