۰

سینکی:ظرفیت اصناف برای مقابله با گرانی‌ها مورد استفاده قرار نگرفت

تاریخ انتشار
شنبه ۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳
حسن یونس سینکی با اعلام این مطلب در آیین روز ملی اصناف افزود: «گرانی» در شرایطی در بازار رخ داد که نرخ ارز از 4850 به 4200 تومان کاهش یافت.وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های اصناف در تامین و توزیع کالا استفاده کرد، ادامه داد: در یک ماه اخیر شاهد بودیم که به رغم وجود اجناس مورد نیاز مردم، برخی از عرضه آنها جلوگیری می کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تهدیدهای آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: در تحریم های جدید نیازمند برنامه ریزی برای استمرار آرامش اجتماعی و توسعه یافتگی کشور هستیم.
سینکی اضافه کرد: این نخستین بار نیست که اقتصاد ایران مورد تهاجم دشمن قرار می گیرد؛ ما همچنان ظرفیت های زیادی در کشور داریم که مانند گذشته در این صحنه پیروز می شویم.
وی با بیان اینکه جامعه صنفی کشور نخستین سنگر در برابر تهاجم اقتصادی به کشور است، افزود: سه میلیون واحد صنفی فعال، ظرفیتی برای حوزه های اقتصادی فرهنگی امنیتی و اجتماعی یک کشور است.
معاون وزیر صنعت اظهار داشت: اصناف باید به درستی از این ظرفیت استفاده کنند و ظرفیت خود را دستمایه این موفقیت قرار دهند.
وی درباره نقش اصناف در مبارزه با قاچاق کالا گفت: برخوردهای نظامی و انتظامی با قاچاق کالا جای خود را دارد اما مهمترین سنگری که می تواند قاچاق را به صفر برساند، واحدهای صنفی است.
 
کد مطلب : ۱۳۹۹۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.