۰

دلیل استعفای کرانیچ از سمت مدیریت اینتل

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱
برایان پس‌ازاینکه متوجه شد وی یکی از قوانین داخلی کمپانی را به دلیل داشتن رابطه با یکی از کارمندان نقض کرده است، از سمت خود استعفا داد اما وال‌استریت گزارش داده است که قبل از اینکه وی پست مدیریت اجرایی را در دست بگیرد، این رابطه تمام‌شده بود.{لینک}به گفته منابعی که وال‌استریت از آن‌ها نقل‌قول کرده، رابطه با یک زن که هم‌اکنون در اینتل کار می‌کند، به یک دهه قبل بازمی‌گردد و وی به‌عنوان مدیر رده میانی مشغول به کار بوده و به کرانیچ آن زمان نزدیک نبوده است.
همسر برایان، برندی، به‌عنوان مهندس فرایند مشغول به کار بود و روابط غیرقانونی آن‌ها قبل از مدیر شدن برایان در سال 2013 به پایان می‌رسد.
گفتنی است سیاست عدم داشتن رابطه با زنان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در سال 2011 بخشی از قوانین داخلی اینتل می‌شود.
استعفای کرانیچ به دنبال سلسله رسوایی‌ها در سیلیکون ولی و جنبش MeToo علیه مردان در محیط کار، رفته‌رفته قربانیان بیشتری در امریکا به خود می‌گیرد.
سال گذشته کرانیچ قبل از روبرو شدن با بحران سخت‌افزاری موسوم به Spectre and Meltdown بیش از 24 میلیون دلار از سهام خود را واگذار کرد و موجی از انتقادها علیه وی پدید آمد.
کد مطلب : ۱۴۰۰۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.