۰

ربیعی: دولت از زندگی اقتصادی مردم حفاظت می‌کند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹
علی ربیعی در دوره آموزش بین‌المللی آکادمی مشاغل سبز اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی و اشتغال مبتنی بر تولید ایرانی و اشتغال خود اتکای نزدیک‌تر به اقتصاد سبز در جهت افزایش رضایت اجتماعی در بدنه اجرایی دولت پیگیری می‌شود.وی با اشاره به مفاهیم توسعه، افزود: به طور قطع امروزه توسعه مفهوم شادی، نشاط و رضایت مردم است که با نوع مشاغل سبز نسبت بیشتری دارد و ناگزیریم جهت‌گیری‌های بنیادی را به سمت اقتصاد سبز هدف‌گذاری کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که سود حاصل از اقتصاد سبز، سود اجتماعی و بین‌نسلی است، تاکید کرد: همچنین برای دستیابی به اقتصاد سبز باید کارآفرینان سبز با شاخص‌ها و مزیت‌های اجتماعی تعریف شوند.
ربیعی تصریح کرد: اقتصاد سبز نیازمند زیرساخت‌های فکری و فرهنگ متناسب با این نوع از اقتصاد است.
وی با اشاره به این‌که براساس نفع جمعی باید به سمتی حرکت کنیم که نفع جمعی در راستای اقتصاد سبز باشد، یادآور شد: در شرایط تحریم فرصت مناسبی برای حمایت از تولید و اشتغال تولید محور پیش آمده است.
ربیعی خاطرنشان کرد: طرح توسعه اشتغال روستایی و اشتغال سبز به یکدیگر گره خورده است و زنجیره کردن بخش‌های اقتصادی از جمله برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شمار می‌رود که با همکاری نهادهای مختلف و مرتبط در حال انجام است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که قطعا جهت گیری‌های جدید در حوزه کارآفرینی در راستای کارآفرینی و اقتصاد سبز است، تصریح کرد: می‌توان با همکاری سازمان مَحیط زیست سامانه اقتصاد سبز را راه‌اندازی کرد.
ربیعی تاکید کرد: در دوران اخیر با بی‌خردی و رفتار ترامپ، جان انسان‌ها و زندگی آنها به خطر افتاده و انسانیت مفهوم خود را در سیاست از دست داده است.
وی متذکر شد: او با این رفتار می‌خواهد بر جامعه ایران فشار وارد کند، ولی دولت نمی‌گذارد که توده‌های مردم تحت فشار قرار بگیرند و زندگی اجتماعی آن‌ها را محافظت می‌کند.
کد مطلب : ۱۴۰۱۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.