۰

ترامپ: دموکرات‌ها در آشوب هستند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴
ترامپ در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت: دموکرات ها در آشوب هستند! مرزهای باز و جرم های بدون کنترل یکی از عوامل شکست آنها در انتخابات است. جمهوری خواهان خواهان مرزهای قوی هستند. جرم هرگز! یک شب بزرگ!
وی در توئیت دیگری نوشت: چهره دموکراتها اکنون ماکسین واترز (نماینده دموکرات) است کسی که به همراه نانسی پلوسی (رهبر دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا) یک تیم رهبری خوب تشکیل داد. آنها باید کنار هم بمانند و دموکراتها را که خواهان مرزهای باز و جرم های نامحدود هستند رهبری کنند.
رئیس جمهور آمریکا همچنین توئیت کرد: وای. جو کرولی (نماینده دموکرات) که خیلی ها انتظار داشتند جایگیزن نانسی پلوسی شود در همان انتخابات اولیه خود شکست خورد. به عبارت دیگر وی رفت. این چیز بزرگی بود که کسی فکر نمی کرد شاهد رخ دادن آن باشد. شاید وی می بایست مودب تر می بود و احترام بیشتری به رئیس جمهور می گذاشت!
وی در توئیت دیگری نوشت: جامع ترین سوال دوران ما: آیا دسیسه ای در وزارت دادگستری اوباما و اف بی آی برای جلوگیری از رئیس جمهور شدن دونالد ترامپ وجود داشت و آیا استرزوک (پیتر استرزوک نماینده اداره تحقیقات فدرال آمریکا)در مرکز اصلی توطئه بود؟ قاضی اندرو ناپولیتانو.
ترامپ پیروزی میت رامنی نامزد جمهوری خواهان در ایالت یوتا را تبریک گفت و در پیام توئیتری خود نوشت: پیروزی بزرگ و قطعی میت رامنی. تبریک! من منتظر همکاری با اوهستم - کارهای بسیار خوب زیادی برای انجام دادن وجود دارد. یک خانواده بزرگ و دوست داشتنی به واشنگتن دی سی می آید.
وی همچنین در پیام تبریک خود برای پیروزی دان دوناوان در کنگره نوشت: یک پیروزی فوق العاده. شما در یک مسابقه دشوار شجاعت زیادی نشان دادید! نیویورک و دوستان زیاد من جزیره استیتن آیلند، شخصی را انتخاب کرده اند که همیشه بسیار به آن افتخار کرده اند. تبریک!
رئیس جمهور آمریکا به فرماندار هنری مک مستر نیز تبریک گفت و در پیام توئیتری خود نوشت: تبریک به فرماندار هنری مک مستر بخاطر پیروزی بزرگ شما. کارولینای جنوبی شما را دوست دارد. همه ما به شما افتخار می کنیم.
کد مطلب : ۱۴۰۱۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.