۰

با حرف‌هایی که پشت سرم زده می‌شود کاری ندارم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳
با حرف‌هایی که پشت سرم زده می‌شود کاری ندارم
بازیگری باهوش که شاید حسادت‌ها باعث شده خیلی‌ها چشم دیدن موفقیتش را نداشته باشند و مدام او را مورد نقد قرار دهند، ولی این حواشی نه تنها او را از پا نینداخته بلکه به قول خودش انگیزه‌اش را برای پیشرفت در مسیر بازیگری بیشتر و بیشتر کرده است. پژمان جمشیدی که در حال حاضر دو فیلم «لونه زنبور» و «تگزاس» را روی پرده سینما دارد، مدت‌ها بخاطر گذشته‌ فوتبالی‌اش و ورود به دنیای بازیگری از دنیای فوتبال مورد نقد سینمایی‌ها بود، ولی الان جزو بازیگران پرفروش سینمای ایران است. بازی این بازیگر در جشنواره فجر گذشته هم مورد توجه هیات داوران قرار گرفت و جمشیدی کاندیدای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او به تازگی بازی در فیلم پرستاره «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی را به پایان رسانده و این روزها مشغول بازی در «لابیرنت» اولین کار سینمایی امیرحسین ترابی است. جمشیدی در این فیلم با شهاب حسینی و ساره بیات همبازی شده است. در ادامه گفت‌وگوی ما با این بازیگر را می‌خوانید.
اولین همکاری شما و محسن کیایی به تئاتر «پپرونی برای دیکتاتور» برمی‌گردد. با این حساب «لونه زنبور» اولین کار مشترک شما دو بازیگر در حوزه تصویر است. با توجه به اینکه نگارش فیلمنامه «لونه زنبور» بر عهده خودِ محسن کیایی بود و از طرفی نقش پارتنر شما را هم ایفا می‌کرد، چقدر برای ایده دادن درباره کاراکتر صابر و اعمال نظرات در فیلمنامه دست شما باز بود؟
من با محسن کار کرده بودم و او را به خوبی می‌شناختم. خیلی دوستش دارم و به نظرم پارتنر به شدت فداکار و کاربلدی است. از قبل شروع کار این را می‌دانستم که محسن مشغول نوشتن فیلمنامه است و کارش را با برزو نیک‌نژاد پیش می‌برد، ولی آخرین لحظات بود که بازی در این کار را به من پیشنهاد دادند. آقای نیک‌نژاد در آن زمان دوست داشتند که جواد عزتی این نقش را بازی کند ولی چون آقای عزتی سر کار بود، به پیشنهاد محسن کیایی من به پروژه اضافه شدم.
در فیلمنامه اولیه «لونه زنبور» نقش صابر نسبت به نقش مرتضی (با بازی محسن کیایی) نقش کم‌رنگ‌تری بود و بار کمدی به شدت روی کاراکتر مرتضی قرار داشت، ولی از آنجایی که من و محسن تعامل خوبی با هم داشته و به خوبی همدیگر را می‌شناختیم، خیلی چیزها را سر صحنه به کار اضافه کردیم. 
برزو نیک‌نژاد به شدت به دورخوانی قبل از گرفتن سکانس اعتقاد دارد. در این دورخوانی‌ها مواردی را که احساس می‌کردیم به بهتر شدن سکانس کمک می‌کند به کار اضافه کردیم.
«لونه زنبور» کار بسیار شیرینی بود و همه عوامل خیلی خوب در کنار هم پیش می‌رفتند. فکر می‌کنم همین موضوع باعث شد کار خروجی خوبی داشته باشد.
کد مطلب : ۱۴۰۳۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.