۰

تجمع سکوت در دانشگاه علم و صنعت در اعتراض به احکام سنگین دانشجویان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲
در بخشی از این بیانیه آمده است: «ما دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در اعتراض به احکام قضایی صادر شده برای دانشجویان سراسر کشور گرد هم آمده‌ایم تا مطابق وظیفه تاریخی خود، این آخرین نفس‌های دانشگاه را حفاظت کنیم. طی چند سال گذشته تیغ احکام قضایی به شکل بی‌سابقه‌ای بر گلوی دانشجویان سنگینی می‌کند و هر لحظه دانشگاه را به سکوت تهدید می‌کند. 
ما معتقدیم ما دانشجویان باید امروز متحدانه جلوی این را بگیریم. به همین سبب است که اینجا دور هم گردآمده‌ایم. از همه شما درخواست می‌کنیم به ما بپیوندید، تا در کنار هم، در کنار همه دانشجویان و دوستانمان که در ایام امتحانات اسیر احکام حبس طویل المدت شده‌اند بایستیم و به این درد مشترک اعتراض کنیم.
گردهم آمده‌ایم تا صدایی باشیم برای دانشجویان، آنان که امروز توسط دانشگاه به نمراتی توخالی تقلیل می‌یابند و فردا بیکار در جامعه رها می‌شوند.
گردهم آمده‌ایم تا صدایی باشیم برای دانشجویان، آنان که دیروز با امید به دانشگاه آمده بودند اما امروز ناامیدانه از وضعیت اسف‌بار دانشگاه ‌سخن‌ می‌گویند.
در انتها خاطر نشان می‌کنیم مطالبات ما دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از دولت و قوه قضاییه به شرح زیراست: 
اول: لغو احکام قضایی صادره علیه دانشجویان
دوم: آزادی دانشجویان بازداشتی 
سوم: امکان ادامه تحصیل دانشجویانی که برای آنان احکام قضایی صادر شده‌ است. از دانشجویان ستاره‌دار سابق تا دانشجویانی که به تازگی برای آنان حکم قضایی صادر شده است.
کد مطلب : ۱۴۰۳۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.