۰

توقف قطعی برق در استان تهران

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۹
محمدحسین مقیمی امروز ۱۹ در حاشیه سخنانش در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به مصوبه جدید تغییر ساعات کاری ادارات گفت: با این اقدام ساعت اوج مصرف برق (پیک مصرف ۱۳.۳۰ الی ۱۸) در ادارات تغییر پیدا کرد و با همکاری همه دستگاه ها و سازمان های ملی و استانی موفق شده و برق زیادی صرفه جویی شد.او افزود: قبل از اجرای این مصوبه قطعی برق در بسیاری از اماکن عمومی و منازل مسکونی مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده بود اما با اجرای این طرح قطعی برق در استان تهران متوقف شد.
استاندار تهران با تشکر از همراهی سازمان بهزیستی و اعلام فعالیت مهدکودک ها از ساعت ۵.۳۰ صبح همزمان با اجرای طرح تغییر ساعات اداری عنوان کرد: شرکت اتوبوسرانی،مترو و تاکسیرانی نیز آغاز فعالیت و خدمات رسانی خود را با ساعت جدید ادارات هماهنگ کرد و با همراهی مردم و همه بخش ها کار بزرگی تا امروز در صرفه جویی برق استان تهران انجام شده است.
مقیمی گفت: با اجرای این طرح دستگاه ها مولد های برق خود را به روز رسانی کردند و ساختمان های بلند مرتبه که تا پیش از این از برق اضطراری کمتر استفاده می کردند اینها را به کار گرفتند.

 
کد مطلب : ۱۴۰۵۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.