۰

نایب رئیس اتاق بازرگانی: موسسات مالي و اعتباري نرخ تورم را افزايش دادند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱
وی افزود: بهترین کاری که دولت می‌تواند برای جلوگیری از رشد نقدینگی و مهار تورم انجام دهد، ایجاد انضباط پولی، مالی و بانکی و تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر موسسات مالی و اعتباری است که در این زمینه دولتمردان هر چه سریع‌تر باید همه موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز را تعطیل کنند.
نایب رئیس اول اتاق بازرگانی ایران همچنین در خصوص عملکرد تیم اقتصادی دولت همچون وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و ... گفت: قطعا مسئولان اقتصادی بهتر از امروز می‌توانستند عمل کنند اما نمی‌توان همه مشکلات و چالش‌های حوزه اقتصاد را به پای تیم اقتصادی گذاشت؛ چرا که بسیاری از این تصمیم‌ها از سوی برخی از اعضای دولت یا شاید با موافقت شخص رئیس جمهور اتخاذ و اجرایی می شود. به عنوان مثال اختصاص دلار ۴۲۰۰ تومانی و تخصیص آن برای همه کالاها نظر اقلیتی در تیم اقتصادی دولت بوده است و به نظر می‌رسد رئیس جمهور نظر آنها را ترجیح داده اما تصمیم گیری های اخیر برای ساماندهی منابع ارزی بخشی از مشکلات گذشته در این حوزه را جبران خواهد کرد و به نظر می‌رسد اوضاع در حال اصلاح شدن است.
کد مطلب : ۱۴۰۶۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.